/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
ang. QEM
Fra : janh
Vist : 506 gange
100 point
Dato : 16-03-08 19:42

hej
kan en office 2007 pakke i Qem udgave bruges mere end de 3 gange eller skal man købe en ny pakke igen. evt brænde et kopi over på cd og måske undgå den vej at den ikke vil mere. nogen gode forslag
hilsen
jan

Kommentar
Fra : strarupski

Dato : 16-03-08 19:59

Hejsa,

øh... det er vel ikke tilfældigvis Oem du mener?
http://www.microsoft.com/danmark/licens/sa/oemoffice.mspx

tja... øh... troede sgi' når man havde en oem licens at man så havde en gældende licens... men ka' godt være det kun er for styresystemet... man ve' sgi' aldrig helt når det gælder Microsoft...

ellers hvis office pakken nix fungere pga. udløbet tid... vil jeg da foreslå dig at skifte til den gratis løsning der hedder Openoffice...
http://da.openoffice.org/

bruger selv openoffice... funker udmærket plus ka' gemme og åbne microsoft word filer...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-03-08 20:06

Den med en kopi dur ikke....

Hvis den ikke vil aktiveres 4. gang skal Du ringe til Microsoft, men Du må selvfølgelig ikke have den installeret på en anden computer, selv om det kun er een ad gangen.

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 16-03-08 20:11

vil du have den___
smid en pM og du har? en
LOVLIG og på dansk--
______________________

du kan ikke omgå
LICENSEN på den måde__så skal
du ha en TIMESTOPPER
og de virker sku heller ikke
etter hensigtenen......

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 16-03-08 20:15

ellers aktiver det hos MS _DENEMARK
ms har lavt om på deres fis.
så intet er mer som ONCE på en tid.
eller ville jeg mene den kune brugres
mere end 100 X

eller lab en indtastll cd'
finnes gratis på netet

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 16-03-08 21:07
Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 16-03-08 21:08
Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 16-03-08 21:09

den war ski langt UDE______

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 16-03-08 21:37

Citat
siste LINK alså