/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Franksp ang. hvem er strarup
Fra : strarupski
Vist : 481 gange
50 point
Dato : 16-03-08 19:02

Hejsa Frank,

har lagt et indlæg i det spørgsmål du stillede for et godt stykke tid siden...

Hvem er "STRARUP"?... -->
http://www.kandu.dk/Spg48544.aspx

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-03-08 19:17

Jammen så velkommen tilbage Strarup.
Emesen / e.c / Eyvind.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-03-08 19:25

strarupski

Jeg tror, du skal sende et privat indlæg til Franksp, for at være sikker på, at han læser det.

Velkommen tilbage, endnu en dobbeltprofil

Tag det nu ikke for højtideligt, det er kun en joke

Kommentar
Fra : strarupski

Dato : 16-03-08 19:50

Hej Eyvind...

takker...

men lige helt hvor meget jeg kommer tilbage ve' jeg sgi' nu ikke helt...

hehe Ans...

tja... var sgi' nu heller ikke min mening... men dovenskaben længe leve... hvis jeg overhovedet ska' gøre mig nogen forhåbeninger om at finde koden til min gamle profil... ska' jeg først ha' fundet min gamle komputer frem med alle mine gamle mailmeddelser på... og så er det ikke engang sikkert at jeg har dem længere...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 16-03-08 23:05

Guud, lever i endnu *GG* Frank og Strarup, det er dælme længe siden...bliver helt nostalgisk he he.
Har i det godt?
Frank..er du vågen?