/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billigt hotel i New York
Fra : creamcheese
Vist : 1728 gange
300 point
Dato : 16-03-08 18:29

Vi skal bo et par dage i New York i juli måned....helst Manhatten.....er der nogen som kender til et godt & billigt hotel,eller bed&breakfast?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 16-03-08 20:07
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 16-03-08 20:09

Bed and breakfast her:http://www.bedandbreakfast.com/manhattan-new-york
.html
alimak

Kommentar
Fra : creamcheese

Dato : 17-03-08 12:42

Tak for dine links, Alimak. Dem har jeg kigget på.....men de er IKKE billige ....alle koster omkring eller over 1000 kr. per nat. Det jeg havde forestillet mig er, at et medlem af kandu har selv en konkret oplevelse af et hyggeligt hotel de kunne fortælle om fra deres egen rejse til New York..... nu er der så mange berejste mennesker i Danmark.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 17-03-08 23:27

Ja, det havde vært hyggelig for dig,men New York er en dyr by at bo på hotel i.

alimak

Accepteret svar
Fra : godtur_dk

Modtaget 300 point
Dato : 13-04-08 17:07

Det gør jeg faktisk - har selv booket der i slutningen af juli.

The Wanderers Inn West.

Du kan finde det her (som i øvrigt er en rigtig god side)
http://www.hostelworld.com/availability.php/TheWanderersInnWest-NewYork-4835

God fornøjelse
Mvh. godtur.dk

Godkendelse af svar
Fra : creamcheese

Dato : 28-04-08 07:50

Tak for svaret godtur_dk. Igennem den webside du anbefalede, fandt jeg frem til det hotel vi skal bo hos, Latham Hotel....vi gad ikke Harlem, vil helst være midt i det hele, når det er kun få dage.