/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
formailler
Fra : realflex
Vist : 362 gange
30 point
Dato : 16-03-08 16:36

Man skulle gerne have mulighed for at kontakte mig gennem siden her:
http://kunstfoto.wep.dk/bestilling.html

Men det virker ikke som det skal, der bliver slet ikke registreret noget når man trykker submit

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-08 16:58

Er der ikke noget galt med dit link, det virker ikke her

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-03-08 17:18

UUUUUUuuuuuuuuuuuha da da!
Det var da en skrækkelig indgangs side, der er på http://kunstfoto.wep.dk - Det billed der hele tiden skifter, er med til at trække besøgsværdien ned, da du ikke må forvente at den besøgende har oceaner af tålmodighed på at siden skal blive hentet hjem.
Sådanne effekter høre ikke hjemme på indgangssiden. Den skal bare virke her og nu!
Undersiden /bestilling.html virker åbenbart ikke, da din formmail ikke er sat op som den skal. De tags der skal gøre den til en formmail mangler!
Så det er sgu da en OMMER og skriger på en husstandsomdeling!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-03-08 17:41

Jeg kan slet ikke komme indpå nogen af dem.

Kommentar
Fra : realflex

Dato : 16-03-08 18:03

Ja hjemmesiden er pt nede... det beklager jeg.

Jeg fandt ud af problemet selv. Har ellers prøvet at finde fejlen længe og den var ret åbenlys :)

Kommentar
Fra : realflex

Dato : 16-03-08 18:06

Bare rolig severino siden er ikke færdig endnu og ja den er meget tung.

Men men men, er du sikker på at folk ikke vil synes om at se billeder på forsiden? det er nu engang det siden handler om - billeder.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-08 18:18

Jeg opgav at se siden, da jeg klikkede på Severinos rettelse og den ikke var ordenlig indlæst efter 3 minutter, der manglede stadig 8 elementer, så vær ret sikker på at jeg ikke kommer på så tunge sider (forsider)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 16-03-08 20:13

Citat
Men men men, er du sikker på at folk ikke vil synes om at se billeder på forsiden?...

Jo det kan da godt være at et let billed vil give sig godt ud. Meeeennn, en sådan sværdvægter har ikke hjemme på forsiden.
Så hvis det kun er en éngangs forstilling, så er det lykkedes for dig.

Jeg vil lige spørge til dit sande jeg?
Hvor meget tålmodighed har du, når du surfer på nettet?
Hvor mange sekunder gider du vente på at få hele siden serveret?

Jeg tror på 10 sekunder som MAX, før du klikker videre på nettet. - Der findes ikke mange tålmodige surfere på verdensplan.

Kommentar
Fra : realflex

Dato : 17-03-08 14:52

Citat
Jeg tror på 10 sekunder som MAX, før du klikker videre på nettet. - Der findes ikke mange tålmodige surfere på verdensplan.

Det kan du selvfølgelig have ret i..

Nu har jeg flyttet hjemmesiden til www.ideografi.dk og kompirmeret grafiken.

Annuller spørgsmålet
Fra : realflex

Dato : 18-03-08 02:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål