/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Falckmand der kører i sin.....
Fra : kiul
Vist : 7775 gange
100 point
Dato : 16-03-08 13:48

Hej!

Jeg leder efter den sang, hvor de synger "Jeg er en falckmand der kører i min falckbil". Har søgt overalt men kan ikke finde den nogensteder?

Hvor finder jeg den sang?

//Kim

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-03-08 14:14

Er det mon den "Jeg er en Falckmand" - fundet på biblioteket. Hvis det er den rigtige, kan dit bibliotek skaffe den hjem

http://integrabib.dk/aabenraa/vis.php?base=&field1=lfo&term1=Mynster%20Tine%20H%C3%B8yberg

CD+BOG

Mynster, Tine Høyberg
Hoppebolden
2003. 1 cd (ca. 37 min.) 1 bog ; 24 sider, illustreret (nogle i farver)
Forlag: Edition Egtved
Serie: Edition MF ; 601
Emne: legesange ; børnesange ; sange ; sange ; børnemusik ; børnesange ; vokal ; 2000-2009 ; Danmark
Opstilling: 78.69
Bog: Med undertitel: sangbog for børn fra 0 til 10 år og deres voksne: forældre, bedsteforældre, pædagoger, dagplejere og musikpædagoger. - For sangstemme med becifring
ISBN: 87-90380-11-8
Indhold:Hej med dig ; Hoppebolden ; Danseland ; Jeg er en falckmand; Jens Ole ; Du skal gætte ; Jer er en cowboy ; Elastikslippedans ; Vi gør li'som dig ; Afrikas savanne ; Lig dig stille ned

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-03-08 14:16

Jeg ved så ikke om dette kunne være det rigtige bud, men prøver

http://www.emusic.com/album/10984/10984373.html

sang nr. 24 " Jeg er en rigtig Falckemand"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-03-08 14:20

Du kan også høre noget af mit bud her

http://www.gucca.dk/musik/album.php?productID=0000000000435172

Kommentar
Fra : HelleBirgitte