/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Send SMS via ASPmail.
Fra : thomas5
Vist : 443 gange
65 point
Dato : 24-02-03 12:34

JEg har fået mig et script... Det fungerer på basis af ASPmail, men det er ikke alle selskaber den vil sende til.

Den har ingen problemer med fx Telia. Men fx DEbitel & Telmore vil den ikke sende til, til trods for at de er tilføjet i scriptet.

Skyldes dette simpelthen at fx Debitel ikke understøtter denne funktion længere, eller er der en mere konkret forklaring.

Skal ikke udelukke at scriptet er defekt, men når det kan med Telia så.....

Jeg er på jagt efter en løsning som kan bruges, om jeg skal ha nyt script> ligemeget. Vil blot ha det til at virke.

Kommentar
Fra : stk

Dato : 19-05-03 16:11

Jeg mene at de fleste mobil udbydere lukkede for denne service da den blev misbrugt i reklame øjemed.

c",)
Stefan