/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Covers program
Fra : ppk
Vist : 694 gange
200 point
Dato : 15-03-08 18:34

Findes der et godt program til at printe covers med ?

Her tænker jeg på et der ligner det som er i Nero ! efter at have fået ny computer med brænder er Cover Designer ikke en del af nero mere.

PPK

Kommentar
Fra : moseulv

Dato : 15-03-08 18:41

Du skal bare gå ind på www.nero.com og opdatere

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 15-03-08 22:53

Hej moseulv

Den version jeg har fået med er Nero 7 Essentials, og når jeg prøver at ville opdatere den kommer der en boks frem, hvor der står Opgrader Nu og Spar.

Herunder kan jeg vælge KØB NU eller LUK

Går jeg vidre på KØB NU bliver jeg tilbudt at købe den online til 359 kr.

Så hvad jeg så kan få fat i i stedet for ved jeg ikke.

PPK

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-03-08 23:07

Hej

Er det her du har prøvet
http://www.nero.com/eng/downloads-nero7-update.php

Skriv en mail adr og tryk Download

mvh klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-08 00:35

Hvis du har Nero 7 så har du også Cover Designer, det er fordi du har en OEM som fulgte med da købte brænder eller computer, det er en dum popop som Nero har lagt der, når man vil bruge programmet og du skal bare klikke NEJ til den, jeg kan ikke lige huske om du ikke også får mulighed at sætte markering i Vis ikke denne side igen, hvis du får den mulighed, så sæt endelig en markering der, så kan du bruge din Nero Cover Designer uden popop om at købe opdateringer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-03-08 07:53

se om du har den Søg på
CoverDes.exe
og klik på den

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 16-03-08 10:39

Hej Klaudi

Har lige prøvet dit link men den inst. (opdatering) bare Nero Essentials igen !

PPK

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 16-03-08 10:41

Hej Manse9933

Søgte efter CoverDes.exe men har den desværre ikke.

PPK

Kommentar
Fra : moseulv

Dato : 16-03-08 11:19

Du skal gå ind i opdateringer på Nero.com og så skal du bare finde den rigtige version

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-03-08 11:39
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-03-08 11:49
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-03-08 12:28

Prøv denne
ftp://ftp6.de.nero.com/PUB/2698fc43243db76aeeab5ee85b648042/Nero-7.10.1.2_all_update.exe

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 23-03-08 19:47

Tidligere idag brugte jeg brænder programmet CDBurnerXP, der er der en cover designer indbygget, er det noget du har lyst til at prøve ? Det er gratis

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 23-03-08 23:52

Tak for svaret o.v.n.. det er prøvet, og er okay.

PPK

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-08 00:02

Selv tak, jeg bruger ikke selv cover designer og ved ikke hvordan den virker, jeg så bare at den var der og tænkte med det samme at det måtte være noget for dig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-08 00:04

Og jeg glemte at lægge en link ind, godt du selv fandt den