/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette filer???
Fra : Black_megan
Vist : 608 gange
20 point
Dato : 14-03-08 22:49

Hey :)

Nogen der kan sige mig hvordan jeg sletter filer som er skrivebeskyttet?

Jeg har installeret xp, mens min ekstern var koblet til, og nu har den lagt noget mapper, nogle af dem skjulte, på den ekstern og kan ik slette dem. Ved jeg bar kan skjule dem og vælge vis ikke skjulte filer, men vil ha dem slettet.. men hver gang jeg prøver siger den Access denied, cannot delete files.

Hvordan skal jeg slette dem? har prøvet flere "files and folders unlockers" :(

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 22:57

MERRR før di ukkke for 20 pin/llummer

dormater skittetttttt__ og tag klume -emd

Accepteret svar
Fra : gril

Modtaget 30 point
Dato : 14-03-08 23:02

prøv at start den i fejl sikkertilstand

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 23:02

fuk MIG jae r web PM

Kommentar
Fra : kys_klumme_i_rø

Dato : 14-03-08 23:03

orro WELLS

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-08 23:08

Du kan låse filerne op med Unlocker og derefter slette dem, Unlocker er gratis og altid i nærheden, når du får meddelsen at filen ikke kan slettes, så popper Unlocker op og tilbyder at hjælpe: http://ccollomb.free.fr/unlocker/

Godkendelse af svar
Fra : Black_megan

Dato : 29-05-08 22:14

Tak for svaret gril.. :) fejlsikret tilstand var lige hvad der skulle til :) kunne ikke få nogen af de "Unlock" programmer jeg har prøvet til at virke på de mapper, men fejlsikret tilstand.. :) yeah baby.. tak for det hvert fald :)