/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Garder søen
Fra : iOliver2
Vist : 1784 gange
100 point
Dato : 14-03-08 22:03

Hvis jeg skal til gardersøen, omkring d 7 juli, hvordan er den billigste/hurtigste måde at komme derned på så ? har mulighed for at blive hentet omkring gardersøen, dog ikke alt for langt.
Har søgt lidt på flyrejser , de ser ummidbart lidt dyre ud

Men nogle der har nogle alternative måder at rejse derned på ?

Vh Oliver Sørensen

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 14-03-08 22:15

nu hedder søen altså GARDAsøen og ikke gardersøen...hvis altså det er den sø i italien som jeg kender....
men søg på samkørsel, sæt en annonce ind i samkørsel...der er rigitg mange sider om samkørsel....skriv bare amkørsel i google....
så kommer linkene frem...
bla. autostop.net
gomore
www.backpacher.dk
find en rejsepartner
jer9.com
rejsekammerat
www.dansk-rejseledsager.
bare noget af det...
fly er for dyrt.....nærmeste er nok verona, men tvivler der e rdirekte fly fra dk..venedig er længere væk...og ka være halvpebret...
men prøv at opret dig som søgende på nogle af de links...
an skam det først er i juli, for jeg kører til danmark i begyndelsen af maj og tilbage igen efter ca. 2 uger....så ku duha fået kører lejlighed..men det jo lidt for tidligt...selvom der er ganske vidunderligt i italien i maj og ikke regnvejr som det ka være i juli og august....
go tur, håber du finder noget....
miss.j.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-03-08 22:19

Der er skam direkte flyforbindelse til Verona, jeg undersøgte det da vi sidste år tog til Gardasøen, og den ene søn muligvis skulle komme senere.

http://www.flybillet.dk/app/forside.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-03-08 22:22
Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-03-08 00:00

billigste rejseform iEuropa er fjernbusserne. De er ikke særlig behagelige. Næstbilligst kan være sidste øjebliksfly med grupperejser uden hotel.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 15-03-08 08:46

Du kan også tage biltoget fra Hamborg til München. Så skal du ikke til at leje bil dernede.

Se mere på www.db.de eller dsb.dk

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-03-08 09:01

Det kan jo også være Gardersøen i Høvelte?

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 15-03-08 10:55

ja , så er der ikke så langt.....kan nøjes med en cykel og det vist ikke så dyrt.,...
go weekend...

.j.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-08 15:19

Her kan du flyve til Venedig og retur for kr. 1.873,00,

http://flyrejsen.dk/fl/display.php