/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Laptop ctr. notebook
Fra : betterøv
Vist : 550 gange
100 point
Dato : 14-03-08 11:26

Hvad er forskellen på en laptop og en notebook?

Hvor køber I jeres pc'er?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 14-03-08 11:27

Der er ingen forskel, kun to forskellige betegnelser for samme ting.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 14-03-08 12:34

Vist det samme som forskellen på: "Year-House og År-Hus"

(eij...bare glem mit halløj)

Kommentar
Fra : akle

Dato : 14-03-08 12:57

http://www.zitech.dk/ og http://127.0.0.1:4664/cache?event_id=104523&schema_id=2&q=scan+con&s=NDwF_lffy6KXIE1j47gsPxnXJFE
Begge steder kan man sammensætte Notebooken efter eget ønske og behov.
Svar på spørgsmål 2.
Købte min første pc i KP-data, (Lokal komputerforretning) hvor pc' en blev sammensat efter behov. Skrottet efter 2½ år, da den frøs fast hele tiden.
Senere købte jeg kun i Aldi, Medion, - og var/er meget fornøjet med alle, bortsæt fra et lille minus ved én af dem (PC).
MVH Akle

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-08 13:37

Jeg har købt hos Zitech / Phøniks / Pc-netto (nu lukket) / og min næste bliver nok en Zepto.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-08 08:45

Notebook, laptop og bærbar er det samme
Prisen kontra hardware er meget afhængig af hvor jeg køber mit grej.
Dog er jeg stor tilhænger af danske Zepto.

Men giv os lidt vink på hvad du vil bruge en bærbar til, så skal vi finde nogel fine modeller til dig

Kommentar
Fra : betterøv

Dato : 17-03-08 07:48

Hej igen..

Jeg skal bruge den derhjemme istedet for den stationære, så det skal være med trådløst net. Den må gerne have en forholdsvis stor skærm, da ungerne skal kunne bruge den til at se film på under lange bilture. Derudovr skal den have dvd-brænder.

Jeg spiller ikke rigtigt, det er kun ungerne, der indimellem er inde på Oline og spille lidt dér, og det kræver jo ikke alverden. Der skal være plads til, jeg kan lægge videoklip og billeder ind.

Jeg har ladet mig fortælle, man skal købe dual-core, fremfor eks. intel celeron..

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 50 point
Dato : 17-03-08 19:24

Så se lige her. Det er en multimedie bærbar. Styresystem skal du selv vælge.

http://www.zepto.dk/Shop/Config.aspx?configurationid=313¬ebookid=673

Godkendelse af svar
Fra : betterøv

Dato : 10-06-08 14:36

Tak for svaret Fijala.