/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
SB player live 5,1
Fra : geu
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 22-02-03 20:27

Jeg mangler min digitale udgang.. den har været der, men nu er den væk!!!!!!! ved ikke helt hvad der gik galt men det hjælper ikke at opdater driveren..

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-02-03 21:01

Hvilket styresystem har du og hvad mener du med den er væk ?

Kommentar
Fra : geu

Dato : 22-02-03 21:08

jeg har XP pro. og der er ikke onget signal over til mit anlæg... når jeg vælger kun digital output slukker den for lyden i mit headset men ikke i mine højtaler ved pcen.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 22-02-03 22:30

da du geninstallede driveren, brugte du så den systemet havde. eller brugte du cdén...

Kommentar
Fra : geu

Dato : 22-02-03 22:35

jeg brugte den systemet havde og opdaterede med en jeg hentede fra creative.com

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 22-02-03 22:42

Med mindre du ikke har glemt at tænde dit anlæg eller sådan noget.. er det størst sansynlighed at du har en fejl i din driver.. prøv at slet dem under enhedshåndtering og så installere dem igen ( uden at bruge dem computeren har)

Du er selvfølig set om du har disabel udgangen under lydstyrke

Kommentar
Fra : geu

Dato : 22-02-03 22:44

det hele er kontroleret og prøvet flere gange...

Kommentar
Fra : geu

Dato : 22-02-03 22:44

det hele er kontroleret og prøvet flere gange...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-02-03 22:45

prøv at vende tilbage til den systemmet havde
gå ind i enehåndtering - find lydkort - dobbelt klik på det og vælg annuler opdatering
for så for du mulighed for at vende tilbage til den gamle

Kommentar
Fra : geu

Dato : 22-02-03 22:47

der har jeg også været... men det hjælper ikke noget. det hjalp heller ikke at systemgendanne

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-02-03 23:05

sat det på en anden pci port,og husk at skrue det rigtigt fast....der må heller ikke
være noget der er løst som kan skabe fejl strøm...(erfaring)

Kommentar
Fra : geu

Dato : 22-02-03 23:08

det er sat i en anden pci port og RegCleaner har været på arbejde.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-02-03 23:15

opdater driver til bundkort
er der et lydkort på bundkortet så slå den fra i bios (konflikt)
find den nyeste driver til dit lydkort:
http://www.soundblaster.com/

Kommentar
Fra : geu

Dato : 22-02-03 23:23

det er slået fra.. det har det altid været, og det er jo der jeg har hente min driver

Annuller spørgsmålet
Fra : geu

Dato : 06-01-06 17:16

Jeg annullere pga. manglende svar