/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Polteraband Århus
Fra : kpm10
Vist : 555 gange
500 point
Dato : 11-03-08 11:40

Hej Alle

Vi er ved at planlægge en polterabend for en kammerat.

Vi har det meste af dagen på plads, men savner et spisested. Vi er nemlig lidt kræsne for vi vil gerne finde et sted hvor vi kan få mad og øl ad libitum. Altså så vi kan regne med et fast beløb.

Vi kender godt til valhalla, men har hørt om dårlige erfaringer derfra.

Kender i nogen steder?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-03-08 13:19

Hej med jer.
Hvorfor ringer i ikke rundt og indhenter nogle tilbud. Sig hvad i skal ha og spise ,hvormange i bliver og spørg. Det koster ihvertfald ikke noget God aften. Der er nok mange der føler med staklen

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-03-08 13:38

Jeg har nu selv kun haft gode erfaringer med Valhalla ifm frokostbuffet'en.

Ja, det er ikke en Michelin-stjerne restaurant; men for prisen "ikke så ringe".

Go fornøjelse

Frieda

Og pas på, hvis Oslo-færgen stadig eksisterer!
Jeg havde en studiekammerat, der vågnede op i Oslo på sin bryllupsdag; "vennerne" havde sendt ham med færgen.

Uha, ikke så fint

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-03-08 14:21

Hvis en restaurant tilbyder øl og mad ad libitum, så skal du nok være indstillet på at kvaliteten er derefter

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 11-03-08 14:29

Netop, men jeg syntes, man fik rimelig god mad for pengene.

Og jeg er ellers vanskelig , hvad mad angår

Kommentar
Fra : pve

Dato : 10-04-08 08:39

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 41
- Annullerede 60
- Slettede 0
Ialt 102