/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Jørgen Staal født 1959 søges
Fra : birgittemagnus
Vist : 1919 gange
50 point
Dato : 11-03-08 11:04

Kære Slægtsforskere

I er så dygtige jeg tror næsten I har fundet min ukendte farfars familie.

Kære Kandusere

Kan I hjælpe mig med, at finde en nulevende person.

Jørgen Staal på en adresse i 1976-1978.
Skodsborgparken 46,1
2942 Skodsborg

Har sidst været registreret i Brøndby Kommune.

Det ville være en kæmpe hjælp, hvis I kan finde ham

Kærlig Nuserhilsen

Birgittemagnus

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 11-03-08 11:05

Jørgen er født i 1959.

Kommentar
Fra : joa8700

Dato : 11-03-08 11:17

Ved søgning på Krak.dk fremkommer 11 hits på navnet. Prøv evt. at ringe til dem.
Muligvis kan folkeregisteret hjælpe dig?

Mvh
Jan

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 11-03-08 11:20

Prø at søge på Krak, derved får du telefonnummer. Da der kun er 11 hits burde det være overkommeligt at ringe til disse.

Lis

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-08 11:23

Hvis han ikke har en fast adresse, så bliver det jo svært at finde ham

http://www.kandu.dk/Spg116670.aspx

Kommentar
Fra : birgittemagnus

Dato : 11-03-08 11:31

Desværre har han ikke fast adresse i øjeblikke og jeg har prøvet og ringe til alle fra Krak, det var ikke ham.

Heller ikke ham som bor i Brøndby.

Kommentar
Fra : Huusom

Dato : 11-03-08 15:43

www.folkeregister.dk henviser de til at henvende sig til det lokale kommunekontor, men der er åbentbart en pris på 52 kr. pr. søgning. Ellers henviser de til www.frelsens-haer.dk der tilbyder en hjælp til at "finde en af sine kære". Der er et eftersøgningsskema på deres site man kan udfylde.
Du har vel også søgt på degulesider.dk og der dukker nok de samme op som på krak?
mvh Huusom

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-08 23:10

Dette spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg113781.aspx vil kandu annullere i morgen, da det så vil være mere end 3 mdr. gammelt.