/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
!!! Belægningssten !!!
Fra : Sunowich
Vist : 1676 gange
220 point
Dato : 10-03-08 20:33

Hejsa Jeg søger Belægningssten da jeg er i gang med et projekt i parken Jeg skal bruge ca 230 kvadratmeter De skal være grå over i sorte feks.fliser 40X40 herregårdssten chaussesten og lignende retangulærer eller kvadratiske
Jo billigere des bedre og tættest på Næstved Jeg søger helt specifikke sider og ikke bare en google henvisning Det ka jeg godt selv finde ud af Men det er en jungle derude så sidder i med gode løsninger er det skam også helt fint Det kunne jo også være restpartier fra byggerier eller lign Nye eller gamle bare sig frem.

Med store besparelser i forhåbningsfuld afventende stilling SunoFisken

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-08 20:37

Citat
Jeg søger helt specifikke sider og ikke bare en google henvisning Det ka jeg godt selv finde ud af

Da INGEN her sælger sten (formoder jeg) - har vi jo ikke rigtig andre muligheder - eller hvad ????

Men OK - Yahoo er også en mulighed....

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 10-03-08 20:53

Jeg sælger faktisk belægningssten (bl.a) på mit arbejde. Snakker vi herregårdssten ligger de omkr. 100,- kvm. Ved større leverancer gives tilbud. Jeg har ikke lige herhjemme en side jeg kan henvise til.
Vi leverer i hele Danmark indeholdt i tilbud.
Der er et hav af muligheder i det firma vi samarbejder med, f.eks. kan nævnes en lille detalje ved herregårdsstenene, de kan købes forstøbt til belysning hvis man ønsker det monteret, altså en metallampe efter eget valg, der "gås" på. Ak ja mulighederne er store.

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 10-03-08 20:55

Hvad sælger du refi andet end kvikke bemærkninger

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 20:57

Hvad for en kvik bemærkning ?? der var godt nok en der sagde noget men kvik hi hi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-03-08 20:58

De er GULD værd

Citat
Hvad sælger du refi

VIDEN

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-03-08 20:59

Stig54, kan du ikke få lagt linket ind i morgen, vi skal også have lagt terrasse,dog ikke så stor som Suno, vi har så godt som besluttet at det ikke -igen- skal være Herregårdssten, men jeg vil gerne se linket, så vi kan få nogle gode ideer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 20:59

Stig der står billige jeg har mulighed for herregårdssten af den grove til 65,-kvadratmeteren

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 10-03-08 21:08

Jeg synes der står jo billigere des bedre og det følges ikke ad

Skal prøve at huske og finde et link imorgen, der er jo også andre størrelser og former 40 x 4o , 50x 50, skriver en seddel, man bliver jo ikke yngre

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 10-03-08 23:17

her koster herregårdssten kun 79,75 kvm frit leveret

http://www.sandgaardbeton.dk

stor reklame på bagsmækken af deres biler

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 23:37

se nu går det i den rigtige retning men mit eget bud fra en anden mand er jo stadig billigere 65,-Magen til Sandgårds

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-03-08 23:44

tja så er det ihvertfald ikke fra næstved flisecenter

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-03-08 23:53

Nej men er man krejler ka man altid gøre en god handel med den gamle derude

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 16:22

Er det fliser der skal kunne tåle salt og vibrator. (ingen henvisning bare en tanke)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 16:24

Ja eyvind men har tænkt mig at vibererer inden jeg lægger dem Og salt ku jeg ikke finde på at bruge da jeg jo holder af naturen og mine dyr

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 11-03-08 18:17

www.benders.se
her er en masse gode ideer og forskellige muligheder. Se også online kataloget

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 11-03-08 18:34

sunuswitch

normalt skal fliserne vibreres efter lægning det var det der blev spurgt om IKK det var vist ikke en kvik bemærkning

per

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 16-03-08 16:50

Tak for svaret EXTERMINATOR. jae der kom ikke nogle med et bedre tilbud end jeg selv ku skaffe
Tak til alle andre og stig det er en inspirerende side Tak

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-03-08 17:42

var så lidt, bare synd at der ikke var nogen der kunne komme med et bedre tilbud