/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Internet Explorer
Fra : Gtre42
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 09-03-08 17:18

Jeg støder tit og ofte ind i fejlmeddelelse fra Explorer at der er fundet en fejl og lukker ned med beklagelse. Er der nogen der har et bud på hvad det kan være, jeg er sikker på det er en fejl på min PC men hvor??
Ville være lykkelig for et kvalificeret bud.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-03-08 17:29

Sørger du for diskoprydning og diskdefrgmentering? Har du et antivirusprogram

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 09-03-08 17:46

HUsker ndu at fjerne Temporary Files?

Kommentar
Fra : Gtre42

Dato : 09-03-08 17:56

Til Valde
Ja jeg mener at have de ting i orden du beskriver

Til maxhankat
Jeg har et program cc cleaner som jo skulle fjerne temporary files og det program bruger jeg jævnligt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-08 18:11

Dette hjalp mig med sammeproblem http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#fejl

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-08 18:17

Jeg kom lige i tanke om at jeg lavede en lille guide til det efter at jeg havde haft problemet http://tips.bsjh.dk/explore_lukker/

Kommentar
Fra : Gtre42

Dato : 09-03-08 18:49

Hej bentjuul

Det ser ud til at du har klaret problemet for mig. Tusind tak, det er sgu da fantastisk, det er et problem jeg har døjet med lang tid. Efter brug af Mozilla er problemet næsten ikke eks. Det er dog mange hjemmesider der åbner bedst i Exploren.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 09-03-08 19:12

Hej bentjuul.

Når Quickfind BHO projectet ikke forekommer i Tilføjelsesprogrammerne, kan man vel tage det stille og roligt ikke? Hvad er det for øvrigt for et fænomen?

Mvh

joan (maxhankat)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-03-08 19:45

Gtre42 > Herligt at det virker - det glæder mig

Joan >
Jeg har en engelsk dansk internetordbog der hos mig installerer Quickfind BHO når programmet installeres, så deaktiverer jeg det bare som beskrevet, og ordbogen fungerer fint uden.

Der kan være andre grunde til at IE lukker ned - men heldigvis har jeg ikke været ude for det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 09-03-08 20:55

Tak for svaret bentjuul og undskyld G342 at jeg stillede et spørgsmål på din tråd.

Mvh
joan (maxhankat)

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 10-03-08 09:20

Måske manglende eller beskadiget systemfiler...

Lav en sfc /scannow - indsæt din System CD, tryk på afslut når den starter op, og gå i kør og skriv:

sfc /scannow - husk mellemrum efter sfc - tryk ok. Så vil de manglende/beskadiget filer blive iorden.

mvh.
axelbjarne