/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
køb af nokia n95 i tyrkiet
Fra : lexiben2
Vist : 748 gange
300 point
Dato : 09-03-08 08:30

Hej
Hvor kan jeg finde prisliste på mobil telefoner uden abodement, fra Tyrkiet evt. Alanja-by og model Nokia N95 8G.

M.v.h. Lexiben2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-08 08:38

På tyrkiske sider over udbydere.....

DEr er INGEN herhjemme der reklamer med det.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-03-08 08:40

Sæt din browser til tyrkisk og søg på N95.....

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 09-03-08 10:07

Hejsa
Jeg ville ikke turde købe den sydpå, med mindre du kender nogle som bor der nede, nogle der har nogle gode kontakter der nede. Har en veninde som har købt en MP4ér i Thailand og ike fungerede 14 dage efter de kom hjem. De snyder der nede og kan sagtens sælge dig en brugt som ikke er noget værd.
Jeg har selv købt N82 brugt, og fik den til halv pris.... den var 14 dage gammel.... og jeg fik kvittering, hele kasse med alt materiale osv. med........
Så er der stadig garanti med......

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 09-03-08 11:59

Hvornår købe du ikke her hjem, så har du garanti ,hvis der sker noget ?Selv om den er billiger i andre lande men, det bliver dyer hvis den kommer til at fejler noget.