/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ja, så ved jeg osse det.....
Fra : Mette_Dyhr
Vist : 637 gange
10 point
Dato : 08-03-08 10:28

Tænk engang................. jeg troede at der blev trukket lod om præmien blandt den samlede top 10 gruppe og ikke inden for hver kategori. Ka' ham der fem er ude efter æren - dog på en meget lidt ærefuld måde.

Har I ellers haft det godt igår, sovet godt og fået nydt morgenkaffen ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 10:30

Citat
jeg troede at der blev trukket lod om præmien blandt den samlede top 10 gruppe og ikke inden for hver kategori

Begge dele FORKERT.....

Det er MÅNEDENS point der tæller i denne såkaldte lodtrækning

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-03-08 10:31

Mette_Dyhr - der bliver trukket lod blandt alle som har superpoint.
Flere point = flere lodder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 10:31

Citat
fået nydt morgenkaffen ?

Yes - med frisk microet bacon

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-03-08 10:32

Og som Refi siger er det månedens point som er gældende.

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 08-03-08 10:34

I stand corrected.

Tak for det.

Desværre bliver det nok aldrig mig der vinder, men skit med det, jeg får så mange go'e grin herinde at det er alle pengene værd.

For slet ikke at tale om den fine hjælp.

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 08-03-08 10:37

Refi, - hvis du en dag skulle ha' tid til overs så sku' du ta' at experimentere med hvordan man i en mikroovn varmer en rød pølse mellem 2 våde stykker køkkenrulle - uden pølsen revner og så den er sprød at bide i.

Ka' godt ta' sin tid at få det helt rigtigt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 10:42

De kommer da bare i vandkogeren lige efter den er slukket

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-03-08 10:46

Det kan da ikke være smalltalk det her.

nærmere smalleat - med kun en pølse.

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 08-03-08 10:47

Det er der jo ikke den samme udforskning i - altså nå...........

Der er forøvrigt meget mere smag i sådan en fyr hvis den ikke har været i kontakt med vand.

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 08-03-08 10:49

Eyvind altså............

LOL

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 08-03-08 10:50

Man bli'r nødt til at experimentere med een af gangen Eyvind - der sker sgu mange explosioner.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 10:50

Ja - kan også klare dem kolde og "sprøde" - kend dem på Knækket

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 10:51

Meeeen - INGEN kan som Tyskere lave pølser

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-03-08 10:56

Min morgenkaffe var en fuser.
Filtret bristede....

Det må være en "ond "Cirkel"?

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 08-03-08 11:02

Hø Hø ..... yearhouse

Sad og filosoferede lidt over noget med blå/blue men kunne ikke sådan lige komme med noget.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 08-03-08 11:06

Citat
Det må være en "ond "Cirkel"?

Ja fyda, man kan blive helt rundtosset af at drikke den salgs...

Er der mon en der vil fortælle hvad al den postyr vedr. Fem5 går ud på?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 11:08

Citat
Er der mon en der vil fortælle hvad al den postyr vedr. Fem5 går ud på?

Har du prøvet en optiker

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 08-03-08 11:13

Han svarer vist på sine egne spørgsmål, for at få så mange superpoints som muligt så han har en bedre chance for at vinde de 500,- . Som han siger han alligevel ikke ka' få tilsendt da 2de" ikke har hans adresse.

Så han er vist bare en spammer.

Kommentar
Fra : valdera

Dato : 08-03-08 13:46

Nej han er sgu et fjols

Kommentar
Fra : iah

Dato : 08-03-08 14:06

Tak for opklaringen Mette...

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 08-03-08 14:27

Velbekomme iah !

Kommentar
Fra : Fem5

Dato : 08-03-08 14:31

Citat
spammer

kender ikke ordet.

Men hvis jeg vinder vil jeg gerne give pengene til en af jer...
Har alligevel så mange 500 kr sedler, der ligger og flyder.
Bare oplys jeres bankkonto-nummer o.lign.

Regner med at kandu skriver direkte til min Fem5 mailbox, nu de ikke har navn+adresse.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 14:45

Citat
Yes - med frisk microet bacon

Nååå Så fik du lært det. Det er bare godt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 14:49

Nemlig Pia - den står "næsten" ikke stille.....

Eeeeeeellllllllsker det skidt

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 08-03-08 14:54

Kære refi, pas nu på den indvendige side af blodårerne.

Jeg elsker osse det skidt meeeeeen jeg vil nu osse gerne kunne spise lidt af det de næste 40 år.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-03-08 15:09

Hvordan filan kan i snakke om mad, hér klokken kvarter over tre?

TOM fra Århus

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 08-03-08 15:19

TOM MAVE, her bag PC'en - sikkert derfor.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 15:23

Citat
Jeg elsker osse det skidt meeeeeen jeg vil nu osse gerne kunne spise lidt af det de næste 40 år.

Så længe holder jeg nok ikke

Men bare rolig - der er tjek på det.....

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-03-08 15:29

Jamen....så må i sørge for at blive MÆTTE....METTE

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-03-08 18:49

Hej Mette.
Ja man skal jo lærer så længe men lever
Se nu bare Refi . Han kan stege bacon i microvnen nu . Det er da fremskridt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 18:57

Ikke "røbe" allle hemmeligheder

Kommentar
Fra : piaskov