/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Salg og rep at svejsere
Fra : Ekspress105
Vist : 988 gange
100 point
Dato : 07-03-08 23:03

Nogen der kender et firma som reparere og slæger svejsere? Har set en annonce på nettet men kan ikke finde den igen.. Mener det lagde mellem århus og vejle...

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 07-03-08 23:18

Alle som sælger svejsere, reparerer eller har adgang til reparatører.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 07-03-08 23:21

Det var et firma som kun gjore i rep. og salg af brugte svejsere som jeg læste det...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-03-08 23:28

Kan du så ikke finde dem i en fagbog for området ?? evt et navn at gå efter ??

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 07-03-08 23:29

Har prøvet degulesider.dk, goggel og ligende... finder ikke noget der ligner...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-03-08 01:26

Nej du kan ikke finde reperation af svejsere i en fagbog eller på de gule sider. En svejser er en person, som udfører svejsning.
Derfor skal du til sundhedssektoren for at finde reperation af svejsere. Det kan være at visse lungehospitaler har mange svejserpatienter.

Det går helt galt hvis man skal slå noget op i en håndbog, hvis man ikke ved hvad det hedder og måske heller ikke kan stave til det.
På lignende måde er det i Kandu , som er et forum et forum for skriftlige indlæg. Derfor er det ret forvirrende og fattigt, at så mange bruger forkerte ord.

Det nytter ikke at skrive et når manmener noget helt andet.
Der er en væsenlig forskel på et svejseapparat og en svejser.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 08-03-08 06:47

hehe ja men da jeg søgte på svejseapperat fik jeg en maskinværksted i thy...

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 08-03-08 08:28

Må jeg spørge om hvad du skal bruge en sådan til, og hvor du evt. bor. For mange reparerer da svejsere.
Er det bare for at diskutere ?

Kommentar
Fra : alka

Dato : 08-03-08 08:30

Express, hvis du går i Google og søger under: reparation af svejsemaskiner, så får du adskillige muligheder frem.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-03-08 08:31
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-03-08 09:17

Hvis det kun var en rubrikannonce er han sikkert gået på røven i mellemtiden.

Har Du kigget hos Harald Nyborg ?

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 08-03-08 15:22

Det er fordi at han får nogle fine maskiner til go'e penge... Vil ikke ha en ny co2'er, det bruger jeg den ikke nok til men vil ha en migatronic, ikke en harald skarld uden gas...

Tror skam han findes endnu, det var bare hvis nu nogen her kendte ham, for har søgt med mange ord....

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 08-03-08 15:59

Hvis det kun er et ganske bestemt firma, du søgte, - burde du have pointeret det i dit spørgsmål, så ikke de herinde spildte tiden på noget helt andet.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 08-03-08 16:03

Hold da op skal da love for du har sået de sure løg...

Ja et bestemt firma, ellers var det jo ingen sag...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-08 20:11

Du må komme med noget mere konkret om firmaet eller også ned til din lokale mekaniker eller smed Hvad er egentligt problemet sagde smeden/mekanikeren

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 08-03-08 22:34

At jeg IK har en co2'er......

Har set et bestemt firma, som jeg ik kan huske hvad hed... De laver ik andet end at reperaere og købe/sælge brugte svejsere, så vid jeg husker, men de dukker ikke på på de søgninger i forslår... Det lagde hvis omkring hedensted (CA).... Kunne jo være der var en her der kendte lige det firma...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-08 22:59

Nej heller ikke selv om min mor har boet i Stenderup i en årerække Men skal du bruge et brugt apperat kan du evt barre søge på www.dba.dk eller www.papkassen.dk eller www.guloggratis.dk eller eller og så søge i dit nærområde på de sider

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 08-03-08 23:04

jaja der har jeg været men noget tror den der svejser der har stået i en klam lade i flere år er guld... Og ved hvad jeg vil ha... Men må lede vidre og håbe der kommer en forbi her der kender stedet.. -gg-

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-03-08 23:06

ok god jagt

Mvh SunoFisken