/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Splash RPX-ii
Fra : kj
Vist : 336 gange
100 point
Dato : 07-03-08 13:54

Er der nogen der kender rip-softwaren efi Splash RPX-ii

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 14:11

Hvad mener du med rip ?????

Er det ikke blot et farvesystem de bruger (xerox)

Kommentar
Fra : kj

Dato : 07-03-08 16:06

Det er ikke kun farvestyring. Den styrer printeren totalt, laver udskydning, sørger for styring af alle printerfunktioner, herunder efterbehandling, såsom falsning og hæftning, foldning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 16:48

Jeg kan ikke helt grade hvor du vil hen med spørgsmålet

Søger du nogle der bruger det eller hvad ????

Der er næppe nogen her der bruger det - det er vist primært til større virksomheder....

Husker jeg ikke helt galt ligger det i omegnen af 50-100.000

Kommentar
Fra : kj

Dato : 07-03-08 17:45

Du har ret refi, det koster i omegnen af 80.000,00 kr. Plus den Power Mac det kører på.
Men servicen på lige specielt Splash er elendig hos Xerox, som er eneforhandler i Danmark, af den der hedder netop Splash RPX-ii, idet den er lavet til en serie af Xerox Docucolor multifunktionsprintere. Den erfomidabel når den virker.

Og jeg har problemer med den i min kones firma.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 18:09

Beklager - så meget kender jeg ikke til den.....

Det du nævner er jo blot een af de ting der gør man skal passe på med at binde sig til eet bestemt firma/mærke - du hænger på den - de er de eneste der kan hjælpe dig....

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 08-03-08 03:07

Ka' du måske finde noget her?

http://www.support.xerox.com/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?New,Kb=x_DC252_en,Company={683D76C8-B5C5-416E-9754-DD015FDB4F2E},ts=x_main_en,ques=ref(Country):str(DNK),ques=ref(Prod_DC252):str(DC242_DC252_DC260),question=ref(ProdFamily):str(Prod_DC252),varset=Xcntry:DNK,varset=Xlang:en_DK,varset=prodID:DC242_DC252_DC260,varset=prodName:DocuColor%20242/252/260

Ka' de måske sætte dig i kontakt med andre der har en maskine magen til?

Ellers F*** Xerox, jeg er sur på dem, de skulle ha' sendt materiale til mig senest forrige fredag og intet er kommet. Var blevet lidt lun på en solid ink printer.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 08-03-08 10:52

Hej Mette
Den side har jeg været på, og der er ingen hjælp til mit problem. Som er udskrivningsproblem i forbindelse med falsning og hæftning, vi kan ikke printe dobbelsidet på A3 samt false og hæfte, men godt på A4.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-08 11:04

Du har nok ikke anden udvej end at sætte Xerox på sagen - hvis ikke de kan hjælpe deres kunder ved jeg ikke hvem der kan....

Prøv evt. Xerox selv

http://www.xerox.com/go/xrx/portal/STServlet?projectID=ST_ContactXerox&pageID=ST_ContactXerox_Landing&Xcntry=USA&Xlang=en_US

Om ikke andet klag over service....

Kommentar
Fra : kj

Dato : 09-03-08 12:46

Det har jeg gjort, jeg har service på lortet, men der sker intet overhovedet, så jeg er på vej til at overveje et sagsanlæg

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 09-03-08 12:58

Ved du hvad kj, det syn's jeg du sku' gøre ka' være dét ka' få dem op af stolen.