/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Tv-out med nVIDIA GeForce4 TI4200!
Fra : ostemanden
Vist : 529 gange
150 point
Dato : 22-02-03 09:00

Hejsa! Jeg har lige købt et 10 meter langt tv-out kabel til mit grafikkort, og bruger programmet tvtool. Men hver gang jeg vil skifte over til tv-out, kommer der intet billede på skærmen.... Nogen der ved hvorfor?

Accepteret svar
Fra : per0702

Modtaget 160 point
Dato : 22-02-03 09:02

Muligvis kan dit grafikkort kun trække en skærm.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 22-02-03 09:05

Hmmm... ja, men hvis det var tilfældet, ville der så være en udgang til skærmen og en SVHS udgang?

Godkendelse af svar
Fra : ostemanden

Dato : 22-02-03 09:41

Ups..... Eehmm.... Jeg har intet problem alligevel.... Der sidder en kontakt på scart-stikket med input og output. Hmmm... Det hjalp da man skiftede den fra output til input

Så per, du får pointene, men jeg opretter lige et tip der husker folk på at dees kontakt skal stå det rigtige sted

MVH ostemanden

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 22-02-03 10:05

Jeg var lidt for hurtig, jeg vidste det godt - men havde i øjeblikket glemt denne kontakt.
Det var godt du selv fandt den.
Mange hilsner og god fornøjelse.
Per