/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Se ind i fremtiden
Fra : sødprinsesse
Vist : 1817 gange
100 point
Dato : 07-03-08 08:55

Hej...

Er der nogle der ved hvor man finder sådan en dame der kan se ind i fremtiden?

Vi er et par piger der skal prøve det, men kan ikke finde sådan en rigtig en.........
Der er alle dem her der fusker, og så er der dem hvor man undrer sig over hvordan pokker de gør det!... og det er den sidste vi gerne vil have fat i.........

Ved godt at ikke alle tror på den slags...........................
Så Klumme........ du behøver ikke at kommentere at vi er mindre bemidlet på hjerneceller, fordi du er af en anden overbevisning ........... Så på forhånd tak søde Klumme :-D

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 07-03-08 09:24

meteorologisk institut ???

sorry, ku´ ik´ la vær...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 09:25

Citat
Vi er et par piger der skal prøve det, men kan ikke finde sådan en rigtig en.........

Bare rolig - Bakken åbner i næste uge....

Der er folk der lever af det...

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 07-03-08 09:29

Mener I at jeg kan bruge de råd til noget?................ seriøst, eller har i overvejet at nogle får en mail hver gang der dumper et svar ind på ens indlæg, man åbner så igen ind til kandu for at finde ud af at folk tager pis på ens indlæg.............................

Fint nok hvis det morer jer............ jeg kan ikke så godt forhindre jer i det

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 07-03-08 09:31

Ja, du ska' ikke spørge mig jeg ka' ikke engang se

om du har fået havebord og minidrivhus .

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-03-08 09:39

Søg på google og du får et par millioner sider at vælge på.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-03-08 09:44

Citat
Der er alle dem her der fusker, og så er der dem hvor man undrer sig over hvordan pokker de gør det!... og det er den sidste vi gerne vil have fat i

Helt ærligt

Der er alle dem der fusker.........og så er der dem hvor man undrer sig over hvordan pokker de gør det!.........fordi de er så dygtige til at fuske, at folk tror på det de siger og liiiiige kan få det til at passe på sig selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 09:49

Citat
seriøst

OK

Spar dine penge - du får det at vide du VIL have at vide.....

Og der er desværre INGEN fortrydelsesret.....

Det går under UNDERHOLDNING

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 07-03-08 10:04

Nope jeg var ude og kigge på havebord..... det var ikke det værd det var lavet af... så jeg nu laver jeg bare selv et..... og min datter har møjsommeligt pløjet sig igennem en kasse flødeboller, så nu har jeg også fået drivhus

Okay......... til I andre........... hvis i mener det er et latterligt emne............ så hold jer væk fra tråden.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-03-08 10:08

Det er rigtigt, at der er mange som er dygtige til at svare "troværdigt" - uden at kunne en noget.

Jeg har selv brugt en del tid og kroner på det her, og vil gerne give lidt hjælp til selvhjælp:

Min erfaring er, at de stiller spørgsmål, og svarer så bredt, at du selv kan høre, at det giver mening. Lidt ligesom horoskoperne i aviser m.v.

Men jeg har dengang fundet ud af, at "de rigtige" slet ikke spørger, men gerne selv vil fortælle, hvad de får at vide "fra den anden side" eller fra deres guide.

Så hvis/når I finder én, så læg ud med at indrømme, at I er i tvivl, og spørg, om de vil kunne "bevise", at de kan noget ved at fortælle noget konkret fra dette liv, som I kan genkende. F.eks. vil de kunne fortælle, at der er børn på den anden side (og alderssætte dem), hvis man har været gravid, men ikke har gennemført graviditeten! Eller de kan fortælle om operationer, specielle familieforhold eller andet. Har endda hørt om én, som starter med at beskrive dit hjem, for at fjerne tvivl.

I vil opdage, at mange har taget et kursus og derfor har et certifikat. Men det er ikke ensbetydende med, at de vitterlig kan noget. De "ægte" har ikke brug for certifikater!

Mange taler om ting fra et tidligere liv. Det er også OK, hvis/når tvivlen er fjernet. Men ellers skal I ikke lade jer spise af med det, for I kan jo næppe modbevise det...

Lad også være med at give vedkommende oplysninger, som - med lidt indsigt i psykologi og kropssprog - kan bruges til at drage konklusioner, som kunne gælde alle.

Sidst, men ikke mindst, så har mange clairvoyante bedt om ikke at få noget at vide om dødstidspunkter. Det er ofte en form for selvbeskyttelse. Men det er vel heller ikke det, som I gerne vil vide?

Der findes mange sider, som har samlet links, f.eks. http://www.stjerneportalen.dk/, eller søg eks. på claivoyance, clairvoyant og klarsyn.

Held og lykke - og husk at holde benene på jorden!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-03-08 10:17

Ysseven....

Det du gør der er lige præcis det "sandsigerskene" gør - fortæller folk det de gerne vil høre

Citat
De "ægte" har ikke brug for certifikater

Nej - for de FINDES IKKE

Hvis de vitterligt fandtes ville de regere verden og være utroligt efterspurgt af diverse magthavere....

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-03-08 10:27

--> Refi: Dette her bliver vi to nok aldrig enige om...

Jeg har svaret ud fra mine egne oplevelser og erfaringer - og det kan hverken dine eller andres kritiske (til tider endda nedladende og hånede) bemærkninger lave om på.

Men jeg er enig i, at der er mange, som udnytter svage sjæle, og lever fedt af det - og ofte gør mere skade en gavn. Og det var derfor, at jeg skrev, som jeg gjorde.

Hav en god dag!

Kommentar
Fra : akle

Dato : 07-03-08 10:37

Ja, der er mere mellem himmel og jord, end vi fornuft-mennesker forstår, og som videnskaben så absolut ikke vil anerkende, - dog, man skal alligevel ikke være helt negativ for alt det uforstående, - og ej heller sluge alt muligt råt!
Personligt har jeg tidligere været ret interesseret i alt det occulte, mystiske og uforklarlige. Bedre blev det ikke ved et nært bekendskab med en islænding (de er meget overtroiske i alle henseende). Rigtig er det immervæk, at nogle mennesker vitterlig har synske eller "overnaturlige" evner. Her er det bare så svært for os andre dødelige sjæle, at kunne skelne mellem den ægte og uægte vare, fordi spørgsmålet vil altid være; hvem vil bare score kasse på alle os godtroende fjolse, - og hvem har evnen og er troværdig?
Selv blev jeg spået i mine helt unge dage, af en spåkone i norsk Tivoli. Jeg ville blive gift med en missionær, blive bosat udenlands og få 7 børn. Ingen af delene kom til at passe, dog må jeg erkende, jeg bestemt ikke har påduttet skæbnen mht. det missionske, snarere tvært om, - og med antal børn, ja så har jeg da nogle stykker, - dog ikke syv! Udenlandsk, jo, - jeg bor jo i Danmark nu.
Hvad de overtroiske islændinge angår, så skulle der være sket et dødsfald i familien, hvis det store ur slår 13 slag i stedet for 12 ved midnatstid. Dét kom til at passe hos os.
Nogle år senere blev jeg, (lokket af min ældste datter), spået af en clair vojant her i det sønderjydske. Her var det en masse der passede, men også et par væsentlige punkter som var helt ved siden af. Den stakkels kone (som var islænding), var helt frustreret, for hun holdt på sit, og jeg kunne ikke bekræfte påstanden. Hun virkede også helt udkørt bagefter, så lidt overnaturlig har der vel været. Min datter var nu meget fornøjet, men nu, flere år efter, har jeg ikke fået spurgt hende ad, om det hele gik som spåkonen sagde.
Hvorfor jeg skriver alt dette??? Ja, for at fortælle dig, spådommen måske / MÅSKE IKKE kan komme til at passe.
I dag kan man hverken tro på det man hører, læser eller ser. Alt drejer sig om profit og resten af det utrolige klarer computeren med flotte og troværdige animationer.
Spar dine penge!
MVH Akle

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-03-08 11:31
Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-03-08 11:33
Kommentar
Fra : me67

Dato : 07-03-08 13:41

Har man været til foredrag eller hvad man nu kalder det ved nendestående
tror jeg ikke der er så meget at være i tvivl om.
Så har du/i råd var det måske et forslag - til en der "ikke fusker"

http://www.mariondampier-jeans.com/

God weekend.

Kommentar
Fra : werter

Dato : 07-03-08 14:30

Kære søde princesse!
Hvor er det dejligt for dig at du har fået så mange svar fra mennesker, der åbenbart seriøst har undsøgt tingene.
Selv har jeg kun interesseret mig for og undsøgt "forudviden" mv. gennem et halvt århundrede og har stadig ikke fundet nogen endelig sandhed.
Men kan dog konkludere ud fra mange egne og nærtståendes erfaringer, samt al den seriøse litteratur jeg har læst om "den slags" emner:
Nogle KAN se ud i fremtiden. Se og nøje beskrive ting og begivenheder som absolut ikke kan bortforklares med kropsaflæsning og spørgeteknik.
Men det, de kan få tydeligt frem, er som regel nogle ret tilfældige udpluk af fremtiden. De kan sjældent svare på al ting - og nogle tyr så til gætterier at "fylde ud med".
Selvfølgelig må der findes bevidste plattenslagere - jeg har nu kun truffet seriøse "medier" - de har kunnet sige ganske præcise ting som gik i opfyldelse - men også ting der absolut ikke kom til at holde stik.
Så derfor: Byg ikke for meget på det du får at høre - vær klar over, at der vil være mange "måske'er".
Hvem du skal gå til. De bedste, jeg kendte er desværre døde. Jeg ville i dit sted gå ind på Nyt Aspeks hjemmeside og se hvad jeg dér finder under clairvoyance http://www.nytaspekt.dk/index.php?side=90
...og som Ysseven anbefaler over telefonen spørge om de kan give dig et "bevis på evnerne".
Det vil mange nok afstå fra, da de fleste behøver tid og energi til at komme i den trance, der sætter dem i stand til at se "clairvoyant".
Men bedst er det, hvis du bliver ved med at spørge dig for. Mange clairvoyante kendes kun "fra mund til mund"; de går stille med dørene, har kun energi til få "besøg", betragter deres kunnen som en Guds gave og tager sågar i visse tilfælde ikke penge for det.
Held og lykke med det. Du er velkommen til at sende mig en mail, hvis du kommer i kontakt med en clairvoyant. Det vil interessere mig at følge "sagen". Vl h W

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 07-03-08 14:41
Kommentar
Fra : villo1423

Dato : 07-03-08 16:54

jeg har hørt om en i kbh mener det var kongelys vej 12 v men ved ik om det er fusk

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 07-03-08 16:55

Jeg har været tilsammen 9 uger på Væksthøjskolen Djursland

http://www.vaeksthojskolen.dk/

..forstanderen Vita Storgaard er knald dygtig, og ikke mindst seriøs.

Jeg ville ringe til dem, for de vil helt sikkert, enten via forstander - en af skolens lærere, eller helt sikkert kende en, som de vil kunne stå inde for.

Jeg sætter lige mail alarm på din tråd her, for jeg vil gerne høre en opfølger, hvis du gider.

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 07-03-08 17:43

Hej du skal spare dine penge , der er ikke nogen der kan se ind i fremtiden , jeg har prøvet at opsøge en såkaldt synsk person , men fik af vide at man skal bestille tid.
Så spør´jeg bare HVOFOR , hvis nogen påstår at de er synske , så kan de vel også se at man kommer.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-03-08 17:57

Man kan godt læse sig fremt til, at holdningerne er delte...

--> muldvarp: Du tror da ikke, at (og her forudsætter jeg, at nogle kan se i fremtiden) vedkommende så har alle antennerne ude hele tiden...???? Hvis det skulle være tilfældet, hvornår skulle det stakkels menneske så føre et liv...?

Med hensyn til, hvorvidt man kan/skal/må tro på den slags, så er det også her ingen skade til at bruge sin "sunde fornuft".

Hvis du eks. bliver spået, at du bliver kørt ned i morgen, så vælger du nok at blive hjemme, ikk'? Man skal også være varsom med at formulere sine spørgsmål, hvis man ellers gerne vil have konkrete svar.

I England har de heldigvis et mere afslappet syn på denne sag, og der findes mange dygtige engelske medier. Nogle af dem kom(mer) til tider på besøg i Danielskirken i København. Et besøg dér "forvirrer" i øvrigt selv de stærkeste tvivlere!

Nå, men spørgeren dukker vel op på et tidspunkt og giver sin mening...!?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-03-08 17:58

Og i øvrigt så er det ikke kun "damer", som kan se ind i fremtiden...

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-03-08 18:07

Og så gør jeg det lidt nemt: http://www.danielkirken.dk/

Jeg havde for snart 20 år siden min første (og til dato mest overbevisende) oplevelse med et engelsk medie gennem dette sted. Hun fortalte ting, som hun umulig kunne have gættet sig til, fordi de var så langt fra "normalen".

Indtil da havde jeg aldrig skænket sagen en tanke, men efterfølgende brugte jeg en årrække ganske meget tid på det her - på godt og ondt.

Så jeg synes sagtens, at jeg kan stå inde for mine ord.

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 08-03-08 08:28

om muligt....prøv Lisa Williams

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 09-03-08 09:56

Hej - Tusind tak for alle jeres svar.... vi skal lige snakke sammen og kigge på dem... lover at vende tilbage med et resultat

Kommentar
Fra : kimpark

Dato : 25-03-08 15:14

Ved tråden er blevet lidt gammel.

1. En person der kigger en i fremtiden er ofte en "spåkone". De kan se i en krystalkugle. Det er lidt en klichee, men er sikker på de nok findes. Det er for mig at se meget svært at se i fremtiden. Dog kan jeg råde dig til at læse "The secret - Rhonda byrne" eller på dansk "Hemmeligheden", den handler i højere grad om at forme sin fremtid udfra visuellisering.

2. Folk der kan kontakte døde og se tilbage er clairvoiante(ikke stavet rigtigt). De er kendt fora t kunne kontakte døde mennesker. Ordet "medie" er også kendt i disse kredse.

3. Det at kunne aflæse folk ud fra ganske få facts kaldes "cold read". Derren Brown er en af de rigtig gode indenfor det. Han har desværre også påvist at det med at kontakte døde er cold read.

Der skulle efter sigende være en undersøgelse der ville give en dusør på 5mio. til den der kunne bevise at de rigtigt kom i kontakt med døde. Mange har hvis forsøgt sig, men alle gang har man kunne påvise videnskabligt at det var "fusk".

Håber det gav lidt forståelse. For mig at se bør i kontakte en clairvoiant. Det er det jeg mest lige kan komme i tanke om er hvad i leder efter.