/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
film til musik
Fra : street-bili
Vist : 466 gange
21 point
Dato : 06-03-08 22:11

nogle der ved hvordan jeg kan gøre sådan at den ikk afspiller film filen men kun musik/lyd filen

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 06-03-08 22:12

Hvaffor én?

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 06-03-08 22:13

Mediaplayer eller hva? Hvorfor vil du vide det? Kan du ikke bare minimere den?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-03-08 22:13

Du kan konvertere til MP3 ved hjælp af Youtube-converter http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 06-03-08 22:14

der findes jo massere af video til konverteringsprogrammer. Bare søg på google

Kommentar
Fra : kloemme

Dato : 06-03-08 22:22

nogle der ved hvordan jeg kan gøre sådan at den ikk afspiller film filen men kun musik/lyd filen
HVORRRRRRRRRRRRRRR
PRØV at rippe skittet-men det blir ikke VÆRRE / beddere
af at ripppe du ska stadig sille muZAKKEN PÅ EN spilller

er det muzikke n fra tube o andet så prøc tubehunter GOOOOOOGLE PÅ SKIDTET
eller smid en PM og det errrr ddiiiiiitt

Kommentar
Fra : kloemme

Dato : 06-03-08 22:24

loohher OUTT 23-59
orker sku ikke vemte på fis o annet MERE

Kommentar
Fra : street-bili

Dato : 06-03-08 22:26

det er en media classic fil som er en film men gider ikk så film/musikvideo'en vil kun høre den for når jeg går ind i cs stopper musiken

Annuller spørgsmålet
Fra : street-bili

Dato : 06-03-08 23:15

ingen af de svar jeg har fået virker