/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Screenshots til spil
Fra : Surf
Vist : 377 gange
50 point
Dato : 22-02-03 05:31

jeg ved ikke hvor jeg skulle have placeret den her

men det der handler om er at når man skal se dem på nogen side skal opløsning være på mere end de 1024x8XX og det irrenteret mig noget så grusom for jeg vil ha mit på 800x600 og dermed basta

hvorfor kan de firma/sider ikke bare sætte de Screenshots på 800x600 så vil det have være meget bedre end det er nu. for jeg gider ikke hele tiden sætte mit opløsning op bare for at se de Screenshots

eller hvorfor gør de ikke sådan at ved de Screenshots de viser på deres sider kan sætte ned på de 800x600 det vil også hjælpe meget

mere vil jeg ikke side lige nu

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 22-02-03 07:27

Dit spørgsmål er: hvorfor vises screenshots ikke i 800*600 fordi det bruger du......

I rigtig gamle dage blev mange hjemmesider såmænd lavet i 640*480 som "nøgleopløsning", men du kan jo faktisk redde situationen ved at søge efter et skærmhåndteringsprogram (lidt afhængig af hvilket grafikkort du har) hvor du ved hjælp af genvejstaster kunne skifte frem og tilbage -- derved ville der reelt kun være tale om en enkelt tastekombination at skifte mellem to ønskede skærmopløsninger.

Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-02-03 17:19

find knappen print screen(>scroll lock>pause/brake ved disse)
når du trykker den gemmer den et(kun et)billede i udklipsholderen,du kan så sætte det ind i wordpad eller paint(windows maler program under tilbehør)...

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 22-02-03 19:14

Til xou

nu har du skudt helt ved siden af igen... har du læst spørgsmålet ????

Kommentar
Fra : Capion

Dato : 03-03-03 21:38

opdater din browser til Internet Explorer ver. 6.x
den tilpasser billeder til din skærm, helt automatisk..og du kan se dem i "naturlig" størrelse, hvis du vil..eller printe, gemme og emaile dem, direkte fra siden.

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 07-11-06 16:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål