/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Driverefterspørgsel i Vista
Fra : NKSDK
Vist : 503 gange
200 point
Dato : 06-03-08 16:18

Hej med jer

Min Vista Home Premium bliver ved med at ville installere drivere til diverse, bl.a. en USB2.0 hub, selvom enhederne virker perfekt.

Hvordan fortæller jeg Vista, at jeg er tilfreds med de drivere, jeg har?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-08 16:36

Vista ved BEDRE end dig HVAD den vil have....

Påstår den

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-03-08 17:10

Det må jo være fordi den ikke er blevet færdig med at installere en driver til USBen Gå i enhedshåndtering og se om alt er installeret

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-03-08 17:12

Og istedet for at klikke sig frem til alt på pcen bruger du jo bare søgefeltet og skriver fx. Enhedshåndtering og det dukker jo lynhurtigt op. Det er meget lettere end at sidde og klikke flere gange for at finde ind til et eller andet

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 06-03-08 18:39

Hej igen

Jeg kender godt Vista efterhånden og må sige, at jeg er græsseligt skuffet over dens driftsikkerhed - indtil for ½ år siden kørte jeg XP Pro helt uden problemer.

Nu har jeg scratched C-drevet og smider en ren Windows på ...om det bliver Vista er nok lidt usikkert

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-03-08 18:47

Tja - hvid det kan berolige dig

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-03-08 19:26

Tja nu har jeg kørt med både Vista Business og Ultimate og der er ingen af dem der som sådan har drillet. Selvfølgelig har der været nogle nedbrug og fejl men ikke da så jeg er ved at gå ud af mit gode skind, men jeg er vel også nok så nysgerrrig at jeg ikke kan lade være med at afprøve alt det nye næsten før det er udkommet. Har lige installeret IE8 beta og sidder her og prøver at se det nye og smarte i det. Den er blevet utrolig langsom, men om det er IE8 eller ej ved jeg faktisk ikke endnu