/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sims2 - H&M Fashion
Fra : Persilja
Vist : 347 gange
50 point
Dato : 05-03-08 20:16

Heej !

Har lige et lille spørgssmål .
Har lige fået installeret H&M Fashion til Sims2, men jeg ved ikke hvordan jeg kan bruge de nye funktioner :/
Nogle, der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-03-08 20:33

Min datter på 10 siger at tingene kommer automatisk, f.eks. når du skal købe tøj.
Du skal putte H&M Fashion CD'en i.

Kommentar
Fra : Persilja

Dato : 05-03-08 20:57

Det er det der med at desingne tøj?
Hvor gør man det?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 05-03-08 21:06

Min datter, der er på vej i seng, siger at man ikke kan designe tøj.
Jeg ved ingen ting.

Kommentar
Fra : Persilja

Dato : 05-03-08 21:50

Hm..
Kan godt være.
Kan bare ikke se hvordan det skulle virke :s

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 05-03-08 22:58

Kan du ikke ringe til en taxa og sige du vil ind til byen eller sådan noget?

Eller når du er ude hvor du kan se alledine huse kan du oppe i toppen af skærmen vælge at tage ind til byen...

- Kan også være et storcenter i stedet for by, men noget i den retning..