/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Babysvømning
Fra : TanteAnne
Vist : 726 gange
100 point
Dato : 05-03-08 14:53

Ved du hvor mange grader vandet skal være i svømmehallen, hvis man skal déltage i babysvømning med en 2måneder gammel baby.
Hved du hvad det koster at gå til baby svømning.
Ved du hvor man kan gå til babysvømning på lolland/falster.
Hvad skal babyen have på.....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-03-08 15:01
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-03-08 15:06

ring til nærmeste svømmehal

skal nok lade være med at komme igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-03-08 15:13

Nogle fysiurger, har opvarmede bassiner til genoptræning, hvor man kan få lov at komme med sin baby, hvis der ikke er mulighed for babysvømning i nærheden.. bare lige en ekstra mulighed

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-08 15:22

Vandet bør være 32 - 33°
Barnet bør veje +5kg
Navlen skal være helet
Babyen skal have blebukser på. Sælges normalt i svømmehaller der tilbyder babysvømning.
Baby bør være udhvilet. Ikke lige have spist umiddelbart før svømmehallen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-03-08 15:25

Husk hue når i skal hjem - VIGTIGT!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-03-08 10:50

Hej med dig
Der er baby svømning i Nørre alslev svømmecenter
Tirs og tors fra 9 -12 og samme dage fre 17 - 19, så kan farmand også deltage.