/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Candy el Sandy Nielson el Nilson
Fra : Svava
Vist : 1360 gange
20 point
Dato : 21-02-03 19:59

Jeg kunne godt lide at vide om denne person har inspillet en tromme Lp
Ca 1965-1972 under navnet drums after drums el drums a gogo
deslige søger jeg en person Ove Sopp der spillede i Randers på den
grønne kro-cafe over for banen hed måske også West End
han lavede en plade som hed (så sopper vi) instrumental hamonika

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-02-03 20:07

Jeg mener at kunne huske at Ove Sopp boede i København/Brønshøj sidst i 50'erne.
Husker jeg ret hed hans band Ove Sopp og Soptimisterne.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 30 point
Dato : 21-02-03 20:21

Hej Svava

Det er fuldstændig rigtigt som Hr. Emesen skriver, at Ove Sopp's Band hed Sooptimisterne. Det er også rigtigt, at de har indspillet en plade (som fås på CD) som hedder "Så sopper vi".
Jeg har set den på Musikbiblioteket her i Odense, hvor jeg af og til låner CD'ere.

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-02-03 20:35

Trommeslageren er måske ham her:
Stall 68 - Sam Nilson/Drums - New Ulm, MN 56073 Nickname(s): Slammy
http://www.stall68.com/sam.htm
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-02-03 20:38

ups han er jo kun 22 år
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Svava

Dato : 21-02-03 21:06

Tak for svaret Franksp.