/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Redigering af hjemmeside
Fra : niller59
Vist : 598 gange
200 point
Dato : 04-03-08 16:45

Hej
Jeg er nu i fær med at forsøge at redigere en hjemmeside, jeg har problem med den opdeling af hjemmesiden der er i form at diverse bokse ( stiplede linier ) ?
Hvordan kan jeg fjerne / ændre disse bokse.
Jeg vil gerne sætte billeder ind og kunne flytte dem samt skrive en tekst

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-08 17:00

Citat
jeg har problem med den opdeling af hjemmesiden der er i form at diverse bokse ( stiplede linier ) ?

Er der nogen der har tegnet på din hjemmeside

Nå - mon ikke det kunne være en god ide at du fortalte lidt om HVAD du bruger HVOR....

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 04-03-08 17:15

Hej SORRY !!!
Det er en af ONE.COM hjemmsider . Via " vis skjulte tabelkanter " og " frenhæv skjulte tekstbokse " - vil jeg gerne fjerne eller ændre disse bokse.
Jeg kan ikke få billeder eller tekst til at stå hvor jeg gerne vil !!

Hilsen Niller59

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-08 17:30
Kommentar
Fra : niller59

Dato : 04-03-08 17:48

har set - ikke megen hjælp - har også chattet med ONE.COM = ingen hjælp
Vi er jo ikke alle eksperter i hjemmesider !!!
Hilsen Niller59

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-03-08 17:56

Ja - har one.com ikke løsningen på dit problem er der næppe nogen her der kan hjælpe....

De må da kende deres egne hjemmesider......

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 04-03-08 21:45

forsøg med Yahoo webhosting istedet. Der kan du flytte rundt, overlappe text og bilede i en uendelighed - nemt og ligetil.