/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
gratis Access 2000 findes det
Fra : snaptil
Vist : 513 gange
100 point
Dato : 03-03-08 20:11

jeg bruger i øjeblikket open office men mangler microsoft access 2000 findes der et gratis program ?

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 03-03-08 20:19

Nej, kun vis du henter det ulovligt på nettet.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 03-03-08 20:21

tror du misforstår spørgsmålet, open office kan bruges i samme stil som word excel, så mon der ikke også findes et gratis program der kan det som Access

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 03-03-08 20:23

Helt sikkert, men kender det ikke.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 03-03-08 20:27

ok. måske andre ved noget?

men det er jo et 8 årigt gammelt program, kan man ikke købe det billigt?

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 03-03-08 20:38

I OpenOffice findes "Base" som alternativ til Access, det kan måske anvendes?

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 03-03-08 20:45

jeg ønsker at bruge dette program www.sigmaregnskab.dk
og det er bygget på access, jeg skal vel have access installeret for at bruge det? håbede der evt var et andet program der kunne anvendes til det samme, eller at access er billigt i en eller anden program pakke

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 03-03-08 20:57

nå Base kan ikke åbne det... æv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-03-08 22:20

Access hænger jo sammen med office 2000 og jeg mindes ikke at det findes alene.
Office 2000 findes vist uden access.............

Er du sikker på at du ikke kan importere det program i Base, på samme måde som du kan hente tabeller.

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 04-03-08 08:04

Nåe sådan...
Base kan kun hente data ud fra tabellerne i Access.
Det du har brug for er en "Run Time" udgave af Access, den findes her:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=D9AE78D9-9DC6-4B38-9FA6-2C745A175AED&displaylang=en
mvh
Janus