/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Adobe illustrator
Fra : ipbirk
Vist : 513 gange
50 point
Dato : 03-03-08 19:26

Hej
Hvem kender en person som kan arbejde med Adobe Illustrator og rentegne et logo i S/H for mig.
Jeg har selv Adobe Illustrator men forstår ikke at bruge det.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-03-08 21:43

Her kan du finde en der kan designe og lave dit logo http://www.google.dk/search?hl=da&q=design+logo&meta=lr%3Dlang_da

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 03-03-08 22:12

Du ka' maile det til mig, så ska' jeg kigge på det og sige dig hvad det koster med en rentegning, der er jo forskel på om det er en bold eller et grantræ vi taler om her.

Hvis du vil bruge denne løsning, får du min mail adresse i din brugerprofilpostkasse, men måske først i morgen tidlig.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 04-03-08 03:55

Der er post i din private postkasse med en mail adresse.

hawaii

Kommentar
Fra : gerda-dam

Dato : 04-03-08 16:48

Det er en dejlig hjemmeside
den bedste jeg har set længe
mvh Gerda

Kommentar
Fra : gerda-dam

Dato : 28-05-08 15:56

Det vil jeg glæde mig til
Gerda

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 28-05-08 16:28

Jeg tror ikke vedkommende mangler noget logo.

Nu er spørgsmålet da lige så gammel som etusalem.,

Igen en af dem som ikke burde være her.