/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Feromon til katte
Fra : nullerbullerpige
Vist : 923 gange
82 point
Dato : 03-03-08 14:11

Hej!

Min kat har desværre fået stress.
Jeg har læst mig frem til at det hjælper med feromon. En form for duft som sættes i stikkontakten. Er der nogen som ved hvor man kan købe det henne på nettet. Så billigt som muligt.
Og er der ellers andet som man kan gøre?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-03-08 14:31

Du kan købe det her på siden, hvor der også er god beskrivelse af produktet
http://loppetjansen.dk/diverse/feromoner/feliway_48_ml_duftspreder_1419_da.html

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-03-08 14:35

lidt billigere her http://www.frupoulsen.dk/default.asp?ID=136&pID=10
Citat
Feliway (stikkontakt)
Kat
Kr. 279,-

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-03-08 15:28

Var det ikke bedre at finde ud af årsagen til, at katten er stresset, i stedet for at forsøge med noget der ikke er dokumenteret virkning for

Hvad siger dyrlægen....er sygdom udelukket?

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 04-03-08 15:18

Ja det er stress, men kan ikke finde årsagen, har været til dyrlæge og fået ham undersøgt. Han sagde at det er noget som ville gå over af sig selv, men det kunne fremskyndes med feromon

Kommentar
Fra : kykke

Dato : 28-03-08 18:37

min mors kat fik også stress i forbindelse med at hun fik en killing.. hun købte det produkt i zoo city.. men desværre har det ikke gjort nogen forskel.. ville nok mene du skulle prøve at finde årsagen til stressen for alle de smarte ting virker tit og ofte ikke... der kan jo være mange grunde til stress hos en kat, som regl er det hvis der er sket noget nyt i hjemmet... så gå du i tænke boks og se om du kan komme på hvad det ku være.. nogen gange er det de mærkelieste ting der gør det