/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
sommerbolig
Fra : trinastenbuk
Vist : 366 gange
50 point
Dato : 02-03-08 21:31

hvor jeg kan jeg mon finde private udlejnings annoncer henne ?
mini ferie på 5 i kbh i periode 23/6-28/5 og igen 12/7-18/7-08.
hvor jeg skal lede vidste jeg ikke.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 02-03-08 21:36
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-03-08 21:38

http://www.sommerhuslejer.dk/

men jeg tror godt det kan blive svært, at leje et hus for så kort tid i højsæsonen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-03-08 21:39
Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 02-03-08 21:40

Prøv denne her

http://www.gulex.dk/bransjelist/miniferie%20k%F8benhavn%20k%F8benhavn%20k/1.htm

Private udlejnings annoncer tror jeg ikke findes i KBH. Har det noget med prisen at gøre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-03-08 22:04

Mange campingpladser har hytter, jeg er lige ved at tro, at det er nemmere at få noget at bo i for så kort en periode på en campingplads.

Nogle steder er der også luksushytter med bad/toilet

Kommentar
Fra : trinastenbuk

Dato : 02-03-08 22:11

tak tak,
det er byen jeg mente.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-03-08 22:16

Der er ikke som sådan sommerboliger lige i selve KBH, men hvorfor ikke Hornbæk/Dronningmølle/Tisvildeleje osv. der er ikke ret langt til KBH derfra

Kommentar
Fra : trinastenbuk

Dato : 02-03-08 22:28

Engang har jeg prøvet at skrivet annonce for at fremleje
men jeg kan bare ikke huske hvilken websider det er.

Det er byen jeg mente og ikke sommerhuse og hytte og camping steder.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-03-08 22:31

trina.... undskyld men nu knækkede kæden, jeg forstår ikke hvad du efterlyser, du skrev sommerbolig, mener du lejlighed??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 22:46

Hej.
Jeg ved at der sidste år stod nogle annoncer i dba. Prøv og kig der

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 03-03-08 10:03

prøv et vandrehjem det er faktisk ganske udmærket familierum osv...

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 03-03-08 10:31

Hvis du søger lidt på nettet ... generelt på smmerhus udlejning, vil du finde flere sider, som giver dig mulighed for at vælge i hvilken landsdel du gerne vil leje i, hvilken prisklasse, hvilke ting huset skal være indrettet med.................... det tager ikke lang tid. Men du kan jo også prøve at søge på den blå avis...... www.dba.dk

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-03-08 11:00

Private værelser udgør et billigere alternativ til Københavns øvrige overnatningsmuligheder
læs mere her, hvor der også er omtale af vandrerhjem, camping, lejligheder og feriehuse. Go´ferie: http://www.visitcopenhagen.dk/turist/rejseplanlaegning/overnatning_&_booking/private_vaerelser

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-03-08 12:22

Du søger en lejlighed i København i ferieperioden, det kan jeg ikke hjælpe dig med, men se på denne side

http://www.nbp.dk/links/danmark/koebenhavn_vandrehjem.php

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-03-08 12:25

Citat
mini ferie på 5 i kbh i periode 23/6-28/5

Er det fra den 23/6 - 28/6 ... eller 23/5 - 28/5 !!!