/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til Kandu - Se venligst her
Fra : Franksp
Vist : 482 gange
1 point
Dato : 21-02-03 17:44

Til Kandu

Se venligst HURTIGST MULIGT på dette link:

http://www.kandu.dk/dk/spg/11793

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : alkoy

Dato : 21-02-03 17:59

får du virkeligt ondt i røven over det???

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-03 18:02

Ja, også af dit sprogbrug. Det hører ikke hjemme her.

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 11 point
Dato : 21-02-03 18:46

Franksp jeg håber Kandu smider sådan et par snothvalpe ud af dette forum.
alkoy, hvis du synes sådanne indlæg er OK, så tror jeg du har misforstået en hel del. Du er ikke særlig "gammel" her på stedet, så klap lige hesten.
mvh
summer

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-02-03 19:18

police is back

Kommentar
Fra : summer

Dato : 21-02-03 19:37

Melander, hvad mener du med det?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-02-03 19:42

Har man mere at skulle have sagt ( flere meninger man må ytre ) jo længere man har været logget ind her

>>Du er ikke særlig "gammel" her på stedet, så klap lige hesten<<

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-03 19:44

Melander, jeg vil også gerne vide hvad du mener med din kommentar.
Jeg troede, at du var en af dem der gerne ville holde Kandu ren.

Jeg kan iøvrigt oplyse, at jeg har tilskrevet Kandu direkte. Dette "svineri" synes jeg ikke vi skal respekterer.

M.v.h.
Franksp

Kommentar
Fra : summer

Dato : 21-02-03 19:46

Fnollerpige, ach du lieber Augustin. Nu kører det da helt af sporet.

Tak for i dag

mvh
summer

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-03 19:49

Det er såmænd ikke det de skriver som spørgsmål der kan forarge mig. Det er brugernavnet. Iøvrigt mener jeg det må være imod Kandu's regler. Jeg ved det ikke, men vil undersøge det, da jeg synes det for mange vil virke anstødeligt

M.v.h.
Franksp

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 21-02-03 19:55

summer. selv tak skulle det være en anden gang

- fatter bare slet ikke I gider bruge tid på det der - tag da og ignorer det, men lad det nu være op til Kandu om sådanne ord efter deres overbevisning er stødende for deres brugere - nu I alligevel har sendt mails om det ......

brokkeriet herinde bliver ved og ved og ved - altid kan een eller anden finde et eller andet at udtrykke mishag over -

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-02-03 22:08

i ville gerne vide hvad jeg mener....

Der er flere herinde, der evig og altid finder et eller andet at rette på andre, ok denne her er åbenlys vedr. pointbytning, men er selvtægt ikke ulovlig i danmark, jo det er det. hvis webmasterne på Kandu.dk ikke føler at de/den pågældende bruger overholder deres etik ang. deres site, smider de selv vedkommende ud.

Eller har i der brokker jer, en eller anden speciel uddannelse som gør at i skal bestemme hvad der er rigtigt eller forkert, på en site hvor i selv kun er brugere. Det er jo ikke jer der laver de regler der er herinde.....

Lad bosserne på kandu.dk selv bestemme, i er IKKE udnævnt til jury, og bliver det forhåbentlig aldrig....

Hvis i er utilfreds, så send direkte besked til kandu, og lad dem ordne det, alt det brokkeri fylder f....... for meget på kandu....

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-03 22:15

Kære Melander

Svar mig nu helt ærligt, synes du det er i orden, at man kan oprette sig med et brugernavn, som det der er brugt her?????

Kom så Melander, jeg vil ha' dit svar. (Jeg står herhjemme og stamper i gulvet. Min kone spørger hvad det er jeg laver. Mit svar er: "Jeg stamper i gulvet".

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-02-03 22:27

nææ selvfølgelig gør jeg ikke det, men jeg kan skrive til kandu om det, at skrive alt muligt lort herinde kommer jeg sgu da ikke nogen vegne med...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-03 22:35

OK, Melander

Så kender jeg dig igen. Jeg er glad for dit svar. Det gør mig lidt tryg, da jeg var helt sikker på, at vi var/er enige om mange ting.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-02-03 02:38

Hej Frank

Jeg er enig med dig i, at det pågældende brugernavn er både plat og dumt.
Men ligesom Fnollerpige er jeg sikker på, der er tale om drengestreger, som
netop har til formål at skabe opmærksomhed.
Så en anden gang tror jeg hellere, du skal sende en mail til kandu og lade
dem tage sig af sagen.

De bedste hilsner
Rellom

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 05-03-03 23:00

Tak for svaret summer.