/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Laptopskærm -lodrette streger
Fra : mollebakken
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 02-03-08 19:02

Min laptop har ganske kort været i hænderne på en studiekammerat, hvorefter skærmen fik en alvorlig skade. Iflg min studiekammerat kom skaden ganske af sig selv, og hvis det virkelig er tilfældet (og jeg er selvfølgelig lidt flov over at være mistroisk) vil garantien jo dække (den er under 2 år)
Men hvad mener I om flg. beskrivelse af fejlen: Grafisk, lidt uregelmæssig, diagonal kurve (fed blå streg -som med en tusch) herfra løber lodrette streger i forskellige farver, når maskinen er tændt. Ydermere kom der ved en genstart den karakteristiske lange alarmagtige biip-lyd.Når maskinen er slukket kan den "grafiske kurve" anes og det er da særdeles underligt, synes jeg.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-03-08 19:16

Hvis det er der når den er slukket tyder det på at den er blevet trykket kraftigt feks en der er kommet til at sætte sig på den

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-03-08 20:55

Lad garantien æde den, før det er for sent!
Du kan alligevel ikke gøre noget ved det selv.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 03-03-08 00:14

den skade er bestemt ikke kommet af sig selv.
for mig lyder det som om det er tabt på gulvet ( desværre )
jeg ville thivertefald ikke tro på kammeratens "historie"

mvh Mad-Nuser