/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
troldenesdab kom hid
Fra : piaskov
Vist : 394 gange
25 point
Dato : 01-03-08 16:44

Jammen det er da rigtigt. Hvad jeg ikke fik "sagt " var at jeg nemlig mente det var/er frelsens hær??
Sorry . Men her er lidt til dig også.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-08 16:48

Jeg så tidligere at du vandt en middag, i et væddemål med manden.

Vil det så sige, at du skal alene i byen og spise

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-08 16:52

Jammen vi to kan da klare det sammen .Så tager vi isen til desert , den skal vi alligevel have til sommer når vi sidder og dingler med benene ud over boldværket.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-08 17:02

Det syntes jeg lyder som en rigtig god ide

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-08 17:10

Netop Glæder mig !!!

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 25 point
Dato : 02-03-08 08:51

ok, sry jeg var lidt gnaven, men havde været tidligt oppe

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 11:31

HEJ. Det skal du ikke hører noget for. Jeg indrømmer jeg ikke var helt ædru da jeg spurgte. Vi havde gæster da jeg sendte spørgsmålet ind og vi havde fået en irsk kaffe for meget. Bortset fra det var det en sjov aften. Håber du har tilgivet mig !!! Fortsat god week end. V.H. Pia

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 11:34

OK