/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hvorfor tror mænd at... ?
Fra : Zofie
Vist : 1235 gange
200 point
Dato : 01-03-08 13:30

Jeg spørger mig selv og kan ikke finde svar.. Kan du??

Hvorfor er det, at mænd tror, at når de møder en tøs i byen, så skal hun have masser af drinks, og så kan de måske score? Spring dog den latterlige kliche over og kom til sagen, mand!
Jeg spørger konsekvent manden om, hvad han vil opnå med den drink, han er ved at købe til mig. En gang har jeg oplevet, at svaret var sex, og drinken blev efterladt i baren...
Ellers får jeg svar som: "Jamen du ser sød ud." Eller: "Jeg vil gerne lære dig at kende." Det er vel også fair nok, men man kan sgu da ikke rende rundt og købe drinks til alle, som ser søde ud. Så ville jeg da være ruineret for længst! Og jeg tvivler på, at de vil lære en at kende som ven, for det plejer da at komme helt af sig selv, hvis man falder i snak. Uden at han behøver at købe drinks...
Og hvorfor tror mænd, at når en kvinde lægger an på dem, så er det i hvert fald ikke fordi, hun bare vil have sex en enkelt nat?
Med det samme en kvinde (fx. mig) flirter og lægger an på en fyr, så er noget af det første han siger, at han altså ikke er interesseret i et forhold.. Nej tak, det er jeg sgu heller ikke interesseret i!! Jeg synes bare, at du er mega lækker, og jeg vil gerne udnytte dig for en nat og få mit behov stillet..
Tilhører jeg bare min helt egen enmands minoritetsgruppe eller hvad?
Måske jeg bare skal starte med at sige: "Hey, du er lækker, vil du med mig hjem, og så snakker vi aldrig sammen igen." ??
Jeg forstår det simpelthen ikke... Det er jo ikke fordi, at jeg er 16 år og naiv, vel...
Points til den, der kan komme med en forklaring, og jeg forventer ikke, at den bliver logisk...

Hilsen en undrende og sexglad kvinde..

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 01-03-08 13:38

mænd og logik???

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 01-03-08 13:43

det nok fordi det er tøser....rigtige kvinder hopper ikke på den med drinks....det er ægte kvinder for kloge til....!!!
og ikke alle mænd er jo som du beskriver...
fokerte steder forkerte mænd...
de rigtige steder de rigitge mænd og kvinder...
min mand har fundet mig...og han har ligesom jeg fra første færd sagt og poienteret, at han ikke gad eller ville engangsforhold mere....jeg sagde klart til ham før vores første møde, at jeg gad ingenting med ham, hvis det kun skulle være for een gang...hvis altså vi overhovedet skulle ses igen....slut...og jeg har selv ikke gjort det længe......for sygt og for kedeligt og for dårlig sex....ordentlig og god og intens sex fås kun i forhold, hvor man kan lære hinanden ordentligt at kende og give udtryk for de ønsker og behov man har...tillid det handler om tillid og forståelse...ordentlig og lækker sex fås kun, hvis der ligger tillid, kærlighed og forståelse bag...og manhar hjertet med sig......for mig er hjertebankenen stor og dejlig ting at ha med sig i et forhold hvor der også er sex iblandet...vi har skam både sex og elskov..to vidt forskellige ting, men hjerterne og følelserne er med os....og vi nyder det hele....virkelig smukt...
min mening....
miss.j.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 01-03-08 13:44

He he Tilde, det var forklaring nok

Hvorfor mænd giver en drink, det kunne måske skyldes, at de tror du så vil snakke med dem, om ikke andet så af høflighed, til drinken er drukket ud.

Mange kan jo heller ikke li' at sige nej tak til en drink, så fyren får hvad han ønskede, en anledning til en indledning

Forøvrigt så det med at give/få en drink har altid været brugt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-03-08 13:56

Hmm...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-03-08 14:00

Hmm...

Skulle vi bruge næsen først for at konstatere om hun er i brunst ligesom en del dyr gør ?

Av mit hovede.....

Kommentar
Fra : iah

Dato : 01-03-08 14:10

Tilhører jeg bare min helt egen enmands minoritetsgruppe eller hvad? Spørger du...

Hvis det er tilfældet, tror jeg nok de fleste af mine kønsfæller er smuttet hvis du begynder at flirte...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-03-08 14:14

Det må være drenge du mener, mænd drøner ikek rundt og køber drinks til tilfældige kvinder.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-08 14:15

Citat
Og hvorfor tror mænd, at når en kvinde lægger an på dem, så er det i hvert fald ikke fordi, hun bare vil have sex en enkelt nat?
det er ikke noget vi tror, det er noget vi ved

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-03-08 14:23

Hvad mænd tror er vist mindre vigtigt i din verden...

I livet kan vi sige Ja tak og nej tak til tilbud... (uanset om de er god eller dårlige).

Hvad mænd tror - handler om hvad de er opdraget eller vænnet til at tro. Det kan man bebrejde dem. Men hvis du mener at andre adfærdsregler er bedre, kan du vel fortælle dem om disse.

Hvis mænd har forkerte adfærdsregler eller vaner, kan det jo være disse adfærdsregler og vaner passer på andre kvinder, end lige dig.

Jeg tror mange af dine tanker finder, en for dig naturlig plads.

Hvis du er typen der gør dig dybe tanker over livet, vil mængden af dybsindige spørgsmål blive meget større...

God fornøjelse
mvh Ben

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-03-08 14:25

Citat
Hvorfor mænd giver en drink, det kunne måske skyldes, at de tror du så vil snakke med dem, om ikke andet så af høflighed, til drinken er drukket ud.

Og kvindelig sund fornuft er, altid at bestille en shot. Er manden sød, så nipper man - er han en idiot, så hældes den ned i et hug - hvorefter man takker for drinken, og griner lidt af fjolset..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-03-08 14:44

Citat
Points til den, der kan komme med en forklaring, og jeg forventer ikke, at den bliver logisk..

Fordi de er mænd

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 01-03-08 15:36
Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 01-03-08 15:54

Citat
Måske jeg bare skal starte med at sige: "Hey, du er lækker, vil du med mig hjem, og så snakker vi aldrig sammen igen." ??

Ja, selvfølgelig - hvad ellers, hvis det er det du vil.
Det er iøvrigt ret befriende, når det sker, men vær forberedt på et "nej tak - jeg er lidt gammeldags"

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 01-03-08 16:17

Jeg er altså nødt til at komme mændene lidt til forsvar her.....

Hvorfor er det lige, at kvinder (piger - for jeg tror næppe at du kan være særlig gammel) tror at der nødvendigvis ligger alt muligt bag, når en mand byder på en drink??? Nogle gange er det vel nok et score-trick, som måske virker eller ikke virker på den kvinde, der får drinken tilbudt, men mange gange tror jeg faktisk at mænd rigtig godt kan lide at være generøse og invitere.

Jeg ser helt ærligt ingen grund til at være en sur fisse, fordi der er nogen, der er så "dumme" at invitere én på en drink!
Jeg har fået mange tilbud gennem årene, men af respekt for det enkelte menneske, har jeg altid takket pænt og høfligt nej tak, hvis jeg ikke havde lyst til at tage imod drinken og en evt. snak.
At tage imod en drink er en nem måde at invitere til lidt socialt samvær og en snak, og guderne skal vide at det er en jungle "out there"! Der bliver kørt så mange spil og der er så mange uskrevne regler om, hvordan man bør gerere sig eller ej.
Det bliver heldigvis nemmere med årene, modne mennesker gider sjældent alt det umodne bavl, du taler om. Og måske du skulle prøve at øve dig i at være den, der inviterer en sød fyr på en kop kaffe eller en drink en anden gang? Det kan være at du vil opleve noget helt andet, hvis du selv vover at træde lidt udenfor rammerne

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 01-03-08 16:18

Hej som en slags mand må jeg nok tilføje et spørgsmål. Er kvinder da bedre? Jeg været ude for at blive inviteret på drinks. Måske efter kvinden, (sikkert dybt fortvivlet over ikke at kunne score i nattens løb). Desværre er jeg ikke til drinks eller yngre desperate damer. Så bedre held med noget andet.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 01-03-08 16:24

Bemærk lige, at jeg altså ikke kan se at der noget galt i at invitere en mand/kvinde på en drink

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 01-03-08 16:58

HELT ENIG MED SATELLIT!!!

Synes det er omgang ævl.............. ja, undskyld mit sprog.............
Sidder og tænker på om du måske har brug for at udtrykke at du er en pige, som drengene godt kan lide, fordi du er til one-night´s... eller...........

Jeg har da tit været i byen sammen med en veninde, er blevet budt en drink og fået at vide at jeg ser sød ud.... nogle gange fortæller jeg dem, at de skal vide på forhånd at jeg har en kæreste... og de gange jeg har sagt det, får jeg svaret at de ikke forventede noget, men blot synes at jeg så sød og glad ud, så de havde lyst til at snakke lidt... Helt fint svarer jeg... så har jeg det godt med det, for så skuffer jeg dig ikke...........
Hvis man ikke går i byen for selskabets skyld............. Øøh... hvorfor går man så i byen?
Kan man ikke tolerere at blive "antastet" og budt en drink incl. en kompliment .... kun fordi andre har lyst til at hygge sig, være galante og få en god aften, inden de vender hjem til konen, skal man måske vælge at gå på cafe med veninderne i stedet for.

Er man til one-night´s tror jeg såmænd også de fleste godt kan tyde det udfra opførsel og de signaler man sender....................

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 01-03-08 18:00

pointen er , at hun hverken taler om damer, piger eller kvinder, men TØSER....er der ikke en forkel i disse udtryk..i min verden er der stor forkel på om man opfører sig som det ene eller det andet....
er man en fræktøs er det en ting eller er man en fræk kvinde er man på en anden måde....viksen eller ikke voksen....
men drik dog ..... eller lad være....scoretrix findes der masser af og vil man scores er det vel ikke så svært....vil man ikke siger man da nej tak...er det så vanskeligt.....lærdom er en dyd i livet...man lærer forhåbentlig noget nyt hver dag hele livet igennem...man blir aldrig for gammel til at lære...
mig.....der ikke mere skal scores..er blevet scoret for 2mdr siden...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 01-03-08 22:21

Og så er vi altså nogle der ikke kunne drømme om at spendere en drink på en tøs---det lader vi drengene om
En KVINDE derimod er en helt anden sag

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 01-03-08 22:33

dabj...
fedt at der stadig findes lidt kloge mænd tilbage i verden...
også her på denne side....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-03-08 04:39

Hmmmmn okay - hånden på hjertet. - Èt tilbud om en drink, er for at sige det mildt, en temmeilg harmløs scoreteknk. Jeg fristes til at sige. "Vent til du en dag render ind i en fyr, som benytter sig af " The game taktikker - http://www.thegame-online.dk/

Jeg er personlgt blevet bekendt med, at jeg en gang (i tidernes morgen), er blevet scoret ved hjælp af noget jeg anser: "som et spil med regler og nøje kalkulerede træk"

Disse "The Game" taktikker er blevet kørt af på mig.... Og jeg er virkelig ikke stolt af at indrømme det, men de virkede på mig..

Nu forholder det sig sådan, at jeg anser mig selv som en ret intelligent pige - så jeg kan selvfølgellig ikke lade være med at blive en smule skræmt – og ikke mindst pisse sur over, at det er så "nemt" at lokke piger/kvinder i en nøje forberedt "fælde" ..

Ikke at det skal ses som om, at jeg er sur over at vedkommende har lavet det her trick på mig, for det er jeg egentlig ikke. Men jeg synes gud dødme, at det er en anelse uhyggeligt, at almen psykologi kan sikre folk et knald (faktisk 9 ud af 10 gange), hvis teknikkerne altså, bliver anvendt korrekrt.

Jeg kan da sagtens se, at det et et eller andet sted selvfølgelig er fedt for fyrene/drengene ( der måske har det svært med damerne). Men samtidig kan jeg bare ikke lade være med, at blive pisse meget forarget over, at det ER dét , det hele er reduceret til: Nemlig et fucking spill med regler og nøje kalkulerede træk?! (bræk smley X 100)

Selvfølgelig er jeg bekendt med, at der altid har været en form for taktik i scoring og flirt - og selvfølgelig vil nogen påstå, at kvinder har kørt rundt med mænd siden ruder konges tid. - Men at SÅ SIMPLE regler kan gi' fisse, det skræmmer mig sq af helvedes til.. Det kvindesyn disse unge mænd lægger for dagen, er nok det jeg opponerer mest imod - ikke så meget taktikkerne, nej - men kvindesynet får os piger/kvinder reduceret til en folk kvæg, der bliver delt op efter farve, nummer, reproduceringsvillighed osv. Og det er kraft stejlme vammelt...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-03-08 12:36

Hej.
Prøv at se i spørgsmålet : kvinderåd til sky mænd. Det giver jo næsten sig selv

Kommentar
Fra : Zofie

Dato : 06-03-08 11:31

Hvor er det fedt med al den respons
Men jeg synes nu stadig, at det er en underlig ting..
Måske jeg kommer på de forkerte barer. Jeg mener ikke, at jeg udsender nogle seksuelle signaler; men selvfølgelig er jeg i godt humør og udstrålingen er altid i top.
Og jeg ved godt, at det ikke er alle mænd, der er sådan. Og jeg ved også godt, at ikke alle kvinder er som mig. Som sagt er jeg ikke 16 år og naiv, jeg er 28..
Og mine veninder vil altid være tøserne, også når vi er 70..
Jeg undrer mig stadig, men vil ikke ændre noget ved mig selv..

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 07-03-08 20:37

Smukke ord fra missjosephine, det er dejligt, at der stadig er kvinder, der kan bruge hovedet og gve os mænd et ordentligt modspil. Og til creamygirl, du er jo også en klog kvinde, men om 10 år vil du være endnu meget klogere. Hvis vi var nogle erfarne mænd, der turde og kunne skrive lige ud af landevejen om hvad vi mener, når vi læser joseophines og creamygirls indlæg, ja, så kunne der komme en spændende debat igang mellem yngre og ældre, mænd og kvinder; en debat, hvor man kunne trække på hiunandens erfaringer....og lære af dem.

Kommentar
Fra : elha

Dato : 12-03-08 20:16

Ikker på du ikke er 16 og ....?

Kommentar
Fra : HurraSuper

Dato : 21-05-08 21:08

Hvad vil du sige til hvis det var en der spurgte meddesamme i så hinanden vil du kneppe i nat
Det kan jo værer at du er en der vil til sagen meddesamme

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-05-08 21:23

"ikke så meget taktikkerne, nej - men kvindesynet får os piger/kvinder reduceret til en folk kvæg, der bliver delt op efter farve, nummer, reproduceringsvillighed osv"

Jeg kan eller vil heller ikke dømme nogle af de tilstedeværende kvinder, men en stor del af kønnet holder sig sgu absolut ikke tilbage når andre kvinder skal dømmes........og det i et sprog som kan gøre selv de værste mænd flove.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 22-05-08 07:38

Men der er jo mænd og så er der MÆND, ligeså med pi`r

Kommentar
Fra : carmark

Dato : 28-05-08 11:22

Piger, lær at flirte. Vi danske fyrer har sku efterhånden glemt hvordan det er at flirte, fordi I enten er bange for at sige noget (gælder meget provinsens piger) eller fordi i selv har glemt kunsten (og ja, det er en kunst at flirte). Jeg boede på et tidspunkt på et kollegie, hvor der var polske og spanske piger, og DE kan flirte. Nøj, hvor virker Dorrit fra danmark KEDELIG og jævn efter man har mødt sådanne piger. Tror kodeordet er feminin, det tør være feminine og de giver plads til vi mænd kan være maskuline. Det er ikke noget mere usexet end "shemales".

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 28-05-08 11:27

Nej, det har du ret i Carmark.
Tror ikke at kvinder med lange sorte hår på benene og nul makeup i hovedet bliver inviteret på ret mange drinks

Kommentar
Fra : carmark

Dato : 28-05-08 11:30

Det er jo først når de bliver gamle, 25 år og op
Ej seriøst, tror du har set for mange film.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 28-05-08 11:32

Set for mange film???