/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Om oversættelser
Fra : JanneP
Vist : 598 gange
1 point
Dato : 21-02-03 13:51

Som fortsættelse til franksp's og h_blunck's meninger i

http://www.kandu.dk/dk/spg/11777

Jeg er i bund og grund enig, men burde jeg så finde et andet sted til disse spørgsmål??

http://www.kandu.dk/dk/spg/11783
http://www.kandu.dk/dk/spg/11134

JanneP

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 21-02-03 14:05

Jeg syntes ikke du kan sammenligne de 2 ting

Det ene er en hel tekst, dig er enkelt(e) ord som man ikke forstår meningen af.

/Philip

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 11 point
Dato : 21-02-03 14:09

Nej JanneP, jeg synes det er OK med dine spørgsmål

De spørgsmål du har stillet, falder ikke ind under det samme som vi svarede på.
Du spørger om oversættelse af enkelte ord eller en sætning, og ikke som det vi svarede på, nemlig et helt stykke.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 21-02-03 14:16

Enig med Frank og Philip ...

Janne, dine spørgsmål er helt OK -- det var blot et princip, ganske som Frank og Philip også opridser... Så fortsæt du bare

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 21-02-03 14:16

Enig med Frank og Philip ...

Janne, dine spørgsmål er helt OK -- det var blot et princip, ganske som Frank og Philip også opridser... Så fortsæt du bare

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 21-02-03 14:45

Hej Janne

Jeg syntes også det er helt ok. med dine spørgsmål.

http://www.kandu.dk/dk/spg/11777

Denne her, har jeg på fornemmelsen (ved det selvfølgelig ikke) er en der har
fået en opgave i skolen, og så giiiider vedkommende ikke selv lave det, så vil
det jo være rart om man kunne få nogen andre til det.

Jeg mener helt bestemt at der har været et spørgsmål noget lignende før, der skulle en dansk tekst oversættes til engelsk, og det var det samme der blev skrevet i spørgsmålet.. GERNE GRAMATISK OGSÅ. Så måske den unge mand har skiftet
navn ?????

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-03 14:49

Du har ganske ret Mone, det har været her før.
Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 21-02-03 14:50

Hej igen.

Jeg har lige fundet den, og min sandten det er den samme.

http://www.kandu.dk/dk/spg/11071

Jeg tror ikke han er så for engelsk.

Mone

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 21-02-03 15:05

Og så opretter han "fake" navne og overfører point for at kunne "betale" sig
fra det....
Ja min mening?? Han burde have hans profil slettet ?

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 21-02-03 15:39

Ja, der er åbentbart ikke nogen hindringer for hva' folk kan finde på!

Tak for jeres meninger!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-02-03 15:46

For lige at hoppe tilbage til Janne. Der er forskellige måde at bruge Kandu på! Du deltager både med tips og forslag. De to banditter der bare scorer points - glem dem. Propaganda-folk som Polpot - glem dem.

Fedt trick, den med Shift +. Jeg bruger tit m3 og m2 og den slags og der er det smart (duer ikke her). Det er der sgu aldrig nogen der har fortalt mig.

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 25-03-03 14:19

Ja - det var vist ctrl og + - men bortset fra det, så tak 3773!

Godkendelse af svar
Fra : JanneP