/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
OPLOADE RETTELSER
Fra : mikmeier48
Vist : 690 gange
500 point
Dato : 29-02-08 14:58

JEG HÅBER VIRKELIG PÅ HJÆLP HER, FOR JEG ER KOMMET I DEN SVÆRE SITUATION AT JEG IKKE KAN OPLOADE MINE RETTELSER.
JEG ARBEJDER I FRONTPAGE OG MINE RETTELSER KAN SAGTENS SES NÅR JEG LAVER EN PRØVE I EXPLORE, VIA FRONTPAGE.
NÅR JEG SÅ LÆGGER DE NYE RETTELSER OP PÅ NETTET MED CUTE FTP, SÅ SKER DER INEGEN RETTELSER, SELVOM OM DER BLIVER SPURGT OM JEG VIL OVERSKRIVE.
JEG HAR PRØVET AT SLÅ ANTIVIRUS FRA, TØMT TEMP FILER OG NU VED JEG IKKE MERE HVAD JEG KAN GØRE.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-02-08 15:01
Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 29-02-08 15:03

Hvorfor lader du ikke FP uploade dine rettelser? - det burde være unødvendigt at bruge FTP, bortset fra, at jeg engang var ude for at brug af FTP ødelagde de FP-extensionfiler, der ligger på webhotellet.

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 29-02-08 15:17

Så, så - ikke råbe.

Der er jo dygtige folk der kommer dig til hjælp.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 29-02-08 15:20

har du kontroleret siden online op en anden computer ?

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 29-02-08 15:30

Hvis du absolut SKAL bruge FTP, har du så husket at opdatere filstrukturen i FTP's venstre side før du uploader til websiden? Hvis ikke vil det jo være den "gamle" side du uploader hele tiden.
Overskriv-advarslen vil altid komme uanset.

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 29-02-08 15:36

Når jeg har haft det problem, har jeg deletet den fil der ligger der i forvejen og så uploadet den med rettelser bagefter, måske du kan ha' samme held?!

Prøv det

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-02-08 16:08

I Frontpage kan du jo "udgive" og det hele skulle passe ude på hotellet.
Men det kræver jo at du allerførst oprettede et websted på din egen comp.
Det kan stadig lade sig gøre at optette et websted på din egen comp og hente din hjemmeside ind.
Det er jo vigtigt med struktur og henvisninger(hyperlink) at de ligger rigtigt.

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 29-02-08 17:25

Problemet er åbenbart ikke, at jeg ikke kan oploade, men derimod at jeg ikke kan se rettelserne på min egen computer i browseren.
Jeg har tjekket siderne på en anden computer og her var rettelserne foretaget.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 29-02-08 17:45

Hej

Du siger du har tømt Temp filer, er det så også

C:\Documents and Settings\DitNavn\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files

Det kan jo tyde på at din brovser stadigvæk læser de gamle filer fra Cachen!

Er det IE7 du har kan du prøve at gå i Funktioner>Slet Browserdata... vælge slet alt og tryk ja.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 29-02-08 20:10

Citat
Problemet er åbenbart ikke, at jeg ikke kan oploade, men derimod at jeg ikke kan se rettelserne på min egen computer i browseren.
Jeg har tjekket siderne på en anden computer og her var rettelserne foretaget.

Nu ved jeg - fra tidligere - at du er en ret erfaren herre ud i hjemmesider. Men du skulle da kunne se den sidste version af hjemmesiden ved at trykke F5 i browseren.

Tømning af cache/sletning af data m.m. burde ikke være nødvendig i dette tilfælde.

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 29-02-08 20:14

Hej brokke 44

tak for roserne ang. hjemmesider. Med hensyn til F5 har jeg prøvet uden resultate blev anderledes.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-02-08 20:39

Prøv for sjov med en anden browser eks. www.mozilla.com og hent den gratis FireFox som kan køre samtidig med din normale browser.

Godkendelse af svar
Fra : mikmeier48

Dato : 01-03-08 00:39

Tak for svaret Klaudi. Jeg var - desværre - ikke klar over at man skulle lukke ned efter sletningen, men det hjalp da jeg gjorde det!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-03-08 09:33

Velbekommen

mvh klaudi