/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Manglende billeder
Fra : leiflp
Vist : 501 gange
100 point
Dato : 29-02-08 13:56

Problem: Nogle gange når et billede er med en e-mail(ikke som en fil) får jeg det ikke vist,og det hjælper ikke at højreklikke på det røde kryds, der får jeg kun dropdown menuenn med kopier marker alt o.s.v. Der er markeret for tilladelse til at modtage billeder. Har nogen et godt bud?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 29-02-08 13:59

Har du prøvet at sætte din sikkerhed ned med et enkelt trin?
Ammitz

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-02-08 14:37

Er det webmail eller et post program ? Som for eksempel Outlook Express, i Hotmail skal du vist nok tilføje afsenderen til: Afsendere jeg stoler på

Kommentar
Fra : transor

Dato : 29-02-08 17:10

Hvilket program bruger du til at læse e-mail?

Hvis det er outlook skal du have lavet en ordentlig total virusscanning af hele computeren.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 01-03-08 10:03

Gå ind under funktioner i Outlook Express,
indstillinger,
sikkerhed,
og fjern fluebenet i:
Bloker billeder og andet eksternt indhold i e-mails

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : leiflp

Dato : 01-03-08 10:34

Jeg har microsoft outlook

Kommentar
Fra : axelbjarne