/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan ændrer man produktkey
Fra : Hansen25
Vist : 592 gange
300 point
Dato : 29-02-08 11:53

Hvordan ændrer man produktkey uden at skulle installere windows igen. Jeg har en org windows xp key, og har købt en ny (brugt) com, som indeholder piratkopi af xp, kan man på nogen måde ændre koden. Jeg har ikk cden der passer til min key.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-02-08 12:06

- ring til Microsoft og få tilsendt en installations-cd til din org. XP key, det er gratis.

God weekend

Kommentar
Fra : dk

Dato : 29-02-08 12:47

smut en tur til

http://www.magicaljellybean.com/beta/

og Download Keyfinder v2.0 Beta 4
her skifter du nøgle nemt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-02-08 14:55

Der er virus i den keyfinder som dk foreslår, så vidt jeg husker er den ikke så nem at slippe af med igen, eller sagt korrekt, der var virus i den jeg forsøgte for ca. et halvt år siden

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 29-02-08 15:16

Har prøvet den, men den virker ikk rigtigt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-02-08 15:21

Den key du har er den ikke brugt på en anden pc. Så kan du jo ikke bruge den igen.

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 29-02-08 15:22

nej den er ikk brugt på en anden pc.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-02-08 15:24

Så er det jo bare at kontakte Microsoft og få en cd der til.

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 29-02-08 15:26

ja det er rigtigt, men gider ikk vente på de sender, og så skal man jo installere igen. der er en måde at gøre det, kan bare ikk huske hvordan.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-02-08 15:42

Hej

Prøv at kigge her

http://www.shivaranjan.com/2006/09/18/how-to-find-and-change-windows-product-key-and-registration-information/

Der er også et link til en ældre version af keyfinder

mvh klaudi

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 29-02-08 20:52

Hvis der er fordi du ikke kan opdatere din XP, så se nærmere her.
http://rapidshare.com/files/76930758/Genuine_in_2_seconds-forum.cmszone.org.rar
Klik på den regkey der ligger i mappen og tilføj den din regbase,
Klik derefter på Microsoft Genuine Advantage Diagnostic Tool så kan du se om det virkede.

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 09-03-08 00:32

Der er støre sansynlighed for at det er en xppro der er installeret som pirat, og sikkert oxe en VL udgave, og her kan man ikke bare lige lægge en ny nøgle på - ved mindre at det er en VL nøgle.

Der er ikke andet at gøre end at reinstallere for at benytte din egen nøgle, eller at lade 2 og 7 være lige og så køre med piratkopien.. og som nævnt oven for hvis det er forde at du ikke kan opdatere findes der masser af løsninger på nettet der kan omgå denne lige spæring. den mest simple er denne
Navigere til winupdate, når siden er loaded kopier dette script til adresse linien og tryk enter javascript:void(window.g_sDisableWGACheck='all'
vælg nu brugerdef. og du kan hente alle de opdateriger du ønsker :)
/Rex