/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon Pixma MP970
Fra : ipbirk
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 29-02-08 11:26

Hej
Er der nogen der har en Canon Pixma MP970, jeg har et problem som måske andre også har, eller det kan også være mig der ikke kan finde ud af det.
Problemet er når jeg skal scanne et dokument som pdf fil, det går fint med hele dokumentet ,men når jeg nu vil beskære pdf filen inden jeg gemmer, jeg kan fint markere det jeg vil beskære men når jeg så trykker på eksempel så er billedet ikke beskåret, hvad gør jeg fejl.
Ved andre mærke scannere f.eks HP, og lexmark jeg har haft er der ingen problemer

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-02-08 17:04

Jeg har lillebroderen Cannon Pixma MP530, men har aldrig oplevet det du beskriver, Svend

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 29-02-08 17:35

Citat
IJeg har lillebroderen Cannon Pixma MP530, men har aldrig oplevet det du beskriver, Svend

Kan du bekrive hvordan du gør det med Mp530?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-02-08 18:19

Nej det er sjældent jeg scanner,
jeg prøvede at gentage, men skal først have købt nye blækpatroner.
Måske i morgen...Sorry Svend

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 29-02-08 18:28

Ok