/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem-Hved-Hvad
Fra : ibasa2005
Vist : 552 gange
70 point
Dato : 29-02-08 09:18

Til alle Kloge Åger.

Er der nogen der kan give mig et svar på hvad " SPoints er og hvad de kan bruges til ?

Sren fra Rskilde

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-08 09:26

De er INTET...

De kan bruges til INTET

Nogen tror de kan vinde en "præmie" (den kommer dog næppe)

Men de er "flotte" at kigge på - som Onkel Joakim - man kan jo bade i dem - bare "de andre" ikke får dem

Kommentar
Fra : pve

Dato : 29-02-08 09:27

Citat
Derudover får du mulighed for at optjene superpoint, og komme på hi-scoren. Du får også chance for at vinde nogle af de flotte gaver som vi udlover til de personer, som har optjent flest superpoint inden for en given periode.

Som superbruger kan du alt det et medlem kan, og samtidig kan du skrive tips / svar.

Kommentar
Fra : ibasa2005

Dato : 29-02-08 09:37

Der både optjente point (20 om dagen) altså points og IKKE øl + S points
Sren fra Rskilde

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 80 point
Dato : 29-02-08 09:48

De 20 point om dagen, er de point du kan købe svar på spørgsmål og stille spørgsmål med

Superpoint har Refi besvaret

Godkendelse af svar
Fra : ibasa2005

Dato : 29-02-08 09:53

Tak for svaret Nordsted1. points skulle egentlig deles

Sren fra Rskilde

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-02-08 10:42

Ibasa - jeg har altså brugt mine superpoint til at købe en printer og 500 kr. i hånden.

Kommentar
Fra : ibasa2005

Dato : 29-02-08 15:43

Hej din gamle forbryderspire

Jamen det er da fedt nok

Sren fra Rskilde

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-02-08 16:30

Hvad - er man flyttet tilbage til Roas kilde.

Jeg er ikke en forbryderspire.........................men en gammel vaneforbryder.

Kommentar
Fra : ibasa2005

Dato : 29-02-08 17:45

Ja, der er sket ting på familiefronten der har gjort, at jeg ikke har haft overskud til at deltage i noget som helst, men livsmodet er vendt tilbage så jeg håber også at "se" nogle af de profiler som jeg har set tidligere. Rart at tales ved igen. Hvor i hel.... har du fundet den dejlige . sorry har fundet den.

Sren fra gerup

Dovenskaben skaber fremskridt

Kommentar
Fra : ibasa2005

Dato : 29-02-08 19:16

:]-)Dejligt at lege igen.

Sren i Rslilde

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-02-08 19:19

Jammen så velkommen tilbage.................

Kommentar
Fra : ibasa2005

Dato : 01-03-08 08:47

Hej Evyind. Tak