/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
simlåst Nokia n95
Fra : krizz20
Vist : 759 gange
75 point
Dato : 28-02-08 21:46

HVordan åbener man sin mobil

Jeg har en Nokia N95 jeg meget gerne vil have åbenet
IMEI nummer 353094020365322
ICC nummer 401071004538341

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 85 point
Dato : 28-02-08 21:48

Prøv at kikke på dette link

http://www.fluii.dk/?vindue=1

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 28-02-08 21:48

http://seunlock.dk/

- De kan hjælpe dig, prøv at sende dem en mail :)

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-02-08 21:50
Kommentar
Fra : D9N

Dato : 28-02-08 21:52

www.find-unlocker.dk der finder du den nærmeste unlocker ..
den skal unlockes med kabel, dog er der nogen der sælger stjålne koder til dem også ..

men jeg vil anbefale dig at finde en der yder garanti på det ...

vh
D9N

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 28-02-08 22:27

N95 er fra den ny generation som kan ikke låses op med oplåsning kode med mindre der er fra den operatør, eller hos en unlock butik og det koster 300 kr. ,Og du må pas på at bliv snydt som mig.
Jeg blev snydt med 398 kr. for 2 oplåsnings koder .jeg har sendt penge gennem ewier til et falsk firma fra nettet, og fik intetet koder .Anbefaler at du finde et unlock butik og få den låst op mens du vente.
Held og lykke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-02-08 23:04

Dette link http://www.fluii.dk/?vindue=1 er altså gratis,

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 28-02-08 23:23

Nordsted som jeg nævnte tidligere kan man købe stjålne koder ...

og hos fluii står der :

"Unlock af Nokia BB5
Telefoner fra Nokia, som er låste til TDC eller Telia, kan unlockes med en speciel unlock-kode.

Koden koster dog 250kr, da jeg får den udregnet hos en kontakt"

det ligner sjovt nok ikke gratis...

og jablaya , det er ikke alle der tager 300.-

og husk er den købt med 3 skal den ha ny software i , ellers har du en telefon du kan ringe og sms fra... intet andet ,,,

vh
D9N - der ikke tager 300.-

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 29-02-08 00:05

Til D9N
Hvad mener du med og husk er den købt med 3 skal den ha ny software i , ellers har du en telefon du kan ringe og sms fra... intet andet ,,,

OGER DET MULIGT AT FÅ MIN PENGETILBAGE FRA HAM ttp://www.nokia-unlocks.dk

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 29-02-08 01:10

jabalya du skal have den debranded for at kunne skifte indstillingerne ellers kan du som sagt ikek så mange ting med den ...

og ja du skal bare bede ham om pengene .. firmaet er ikke falsk da de jo har en bank konto ... så har du ikke fået det du skal have, så klag over ham , og har han intet sendt så anmeld ham ...

D9N

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-08 17:42

Hvorfor forøger du point

Svaret har du jo fået

Godkendelse af svar
Fra : krizz20

Dato : 02-03-08 21:03

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-03-08 21:09

Selv tak