/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
ledningsnet til ciao
Fra : ryding
Vist : 1629 gange
100 point
Dato : 21-02-03 11:48

Er der nogen der ved hvor man kan finde et ledningsdiagram til en vespa ciao

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-03 12:33

Hej Ryding

Prøv at låne en instruktionsbog hos en aut. Vespa forhandler. Jeg ved, at der i instruktionsbogen findes et ledningsdiagram.

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-02-03 13:43

Hej ryding
jeg ved ikke hvor du er fra men i middelfart ligger der noget der hedder T.Hansen der kan du få et katalog over reservedele til knallerter du kan ringe derover hvis du bor langt væk og få et tilsendt i kataloget kan du finde alt fra ledningsnetdiagram til hvordan du samler næsten hele knallerten
Mvh Solgaard

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-02-03 13:44

hej igen ryding.
prøv dette link så kan du nok finde kataloget der.

http://www.thansen.dk/

Mvh Solgaard

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 21-02-03 20:35

Jeg er ikke helt inde i ciao'ens ledningsnet, men hvis du lige svare på følgende kan jeg godt fikse et (billede) sammen til dig:

Er der afbryder af lys på forlygte ?

Er der andet lys end for- og baglys ?

og btw, thansen har ikke ledningsdiagrammer til en ciao i deres katalog (de har til en masse andre...)

Jon

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-02-03 21:18

Jon har ret. Jeg sidder med deres tykke katalog i hånden. Der er ikke noget diagram til di Ciao.
Jeg mener stadig du skal spørge en aut. forhandler om at måtte låne instruktionsbogen.

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-02-03 00:57

Ok sorry.. mente bare at der også var til den
men det er også ved at være længe siden at jeg har rodet med den slags
Mvh
Solgaard