/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
"Out of memory"
Fra : BerndJ
Vist : 908 gange
100 point
Dato : 27-02-08 19:55

Efter jeg har udskiftet min bredbåndforbindelse til en trådløs internetopkobling (Vodafone Mobile Connectet Lite, indkøb via TDC) har jeg fået følgende "problem":

Internet Explorer 6.0.2900.2180 kommer med fejlmeddelelse "out of memory at line: 56". Når jeg klikker "OK" kør det videre uden problemer.

Er der "noget at gøre ved"?? Eller skal jeg bare leve med det??

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 27-02-08 20:19

Så vidt jeg husker, så er det en java fejl på den side du er på.
Lagt mærke til om det er samme side det sker ved?

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 27-02-08 20:20

Try deleting your cache and history files. Open IE and click on Tools, Internet Options. Under Temporary Internet Files click on Delete Files. Under History click Clear History

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 27-02-08 21:25

Til Jimmy - ja, det er den samme side hele tiden (www.dr.dk) - hvad Java angår, så har jeg downloaded den nyeste version.

Til Wibbii - jeg har prøvet begge dine forslag, desværre uden resultat.

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 27-02-08 21:39

dr.dk er der utrolig mange problemer med! Ofte er siden nede og i det hele taget er jeg møgirriteret på den.

Accepteret svar
Fra : Jimmy17

Modtaget 100 point
Dato : 27-02-08 22:03

Har selv haft problemer med Dr efter de har lavet deres hjemmeside om, så det kommer egentlig ikke bag på mig, det lige er deres side.
Der er faktisk ikke, så vidt jeg ved, noget du kan gøre ved det.
Men når først du har trykket på boksen, så virker siden også.
Selvom det kan være lidt træls.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 27-02-08 22:07

Tak for svaret Jimmy17.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 27-02-08 22:11

Selvtak.

Prøv evt at søge på google efter fejlen.
Kan være de har nogen løsning hvis man er heldig

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 29-02-08 14:24

FINT !!! TAK !!! Ganske rigtig - på Google fandt jeg et link som førte til effektiv problemløsning: Java Runtime Errors skal sættes til 300 m.