/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Min Ipod er gået kold
Fra : hjalex
Vist : 2006 gange
50 point
Dato : 27-02-08 18:42

Hej,

Jeg har en Nano Ipod, som pludselig er gået kold. Jeg har lige ladet den op og siden opladningen er lyset tændt hele tiden og jeg kan hverken trykke på nogle knapper eller dreje skiven. Jeg kan heller ikke slukke den. Har det noget at gøre med, at jeg afbrød strømmen imens den var ved at lade op.

Håber der er nogle som kan hjælpe.

Mange hilsener
hjalex

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 27-02-08 18:46

Den slukker efter et par timer :)
Og så kan den tændes igen, sådan var det med min hvertfald.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 27-02-08 19:52

Hvilken generarion er det?

Hvis det er en af de nyeste så...

Prøv at holde den midterste knap og menuknappen inde samtidig.. efter noget tid skulle æblet gerne komme frem... Slip så og hold de samme knapper inde igen til den genstarter...

Hvis den stadig ikke er kommet i gang, men du godt kan komme ind til Æbleskærmen:P Så hold midter og den venstre knap inde samtidig.. Så kan du komme ind og "reset" den i menuen.. (Du mister alt hvad du har på den)

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 27-02-08 20:05

Vil lige tilføje at det godt kan kræve nogle forsøg at få det til at lykkes... Hvis du vil ind i menuen skal du hele tiden holde den midterste inde mens du skifter menu knappen ud med venstre knappen...

At gå ind i menuen og rode rundt der er dit eget ansvar, da jeg ikke selv ved meget om det

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 28-02-08 07:57

reset den igen