/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
billed på lcd skærm
Fra : frederikshavn
Vist : 631 gange
100 point
Dato : 27-02-08 17:03

Jeg har fået et Canon EOS 400D(brugt),og der var ingen manual til,er det muligt,at få det billed man vil tage på lcd skærmen,kan kun få det vist efter jeg har taget billedet

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-02-08 17:05

Ja

Accepteret svar
Fra : larshau

Modtaget 110 point
Dato : 27-02-08 17:17

Til lykke med dit kamera.
Da kameraet er et spejlrefleks kamera kan du først se billedet på din lcd-skærm efter at billedet er taget. Billedet dannes umiddelbart efter at du har taget dit billede.

Når du skal tage et foto må du anvende apparatets søger for at se, hvad du agter at fotografere.

Du kan i øvrigt købe en manual i USA til ca 20$ ISBN nummer er 1-60059-099-3 udgivet i 2006:
Magic Lantern Guides "Canon EOS Rebel XTI EOS 400D"

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-02-08 17:58

Det kan du kun med kamera med livewiew-funktion = billedet kan ses på skærmen før det tages, og det er der kun et par enkelte DSLRkamera der kan....bl.a et Olympusmodel og et EOS 40D

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 27-02-08 19:10

Tak for svaret larshau.

Kommentar
Fra : larshau

Dato : 27-02-08 19:25

Og god fornøjelse med dit kamera!