/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
skifte interesse emne?
Fra : Caine
Vist : 605 gange
50 point
Dato : 27-02-08 14:15

Hej

Findes der ikke en mulighed for at kunne skifte/genoprette sit spørgsmål i et andet interesse emne...
fx. hvis man mener at sit spørgsmål er relateret til et andet emne og derofr ønsker at oprette dette. I hvilket som helst ønkset område?

/CaiNe

Kommentar
Fra : pve

Dato : 27-02-08 14:19

Nej

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-02-08 14:23

Du kan oprette et spørgsmål lige hvor du vil. Men du kan ikke flytte et allerede stillet spørgsmål. Men selvfølgelig kan du stille det igen, under et andet emne.
Forøvrigt er der rigtig mange der følger med på siden "seneste indlæg" - så det skal nok blive set

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 27-02-08 14:32

Er det dette spørgsmål, du ville flytte http://www.kandu.dk/Spg117692.aspx

Det kan du ikke, du kan vælge at acceptere eller annullere. I begge tilfælde vil du få 5 point retur.

Hvis du en anden gang opdager, at du har stillet spørgsmålet i en forkert kategori/emne kan du annullere det og få dine point retur, hvis du ikke har fået en kommentar fra en eller flere brugere.

Men så snart der er kommet kommentar til dit spørgsmål, så kan du ikke flytte det, uden at miste dine point.

Godkendelse af svar
Fra : Caine

Dato : 27-02-08 14:37

Tak for svaret ans.

(har du et svar på mit spørgsmål??? )

http://www.kandu.dk/Spg117692.aspx

/CaiNe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-02-08 14:39

Hvis du opretter et "nyt" spørgsmål i en bedre kategori, så læg evt en henvisning i det første spørgsmål, om hvor dit spørgsmål nu er.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 14:40

Hvad hellebirgitte kan du virkeligt svare med noget du selv har skerevet