/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Min Google Earth virker ikke
Fra : marc43
Vist : 2817 gange
100 point
Dato : 27-02-08 10:08

Min Google Earth virker pludselig ikke mere. Jeg har derfor prøvet at afinstallere og installere to gange uden held med den nyeste version.

Jeg får en fejlmelding om at programmet er nødt til at lukke ned og at det vil sende en fejlrapport til Google.

Diagnosen hedder: C.\DOCUME~1\f28136\locals~1\Temp\Google_Earth_4-2-0205.5730_080227-100429_1.dmp.

Er der nogen, der kan hjælpe med at få det op at køre igen?

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 27-02-08 12:29

Kør en diskoprydning i systemværktøjer det ser ud til at det er nohet med temp mappen =midlertidige internetmapper

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 12:30

noget

Godkendelse af svar
Fra : marc43

Dato : 27-02-08 13:10

Tak for svaret Sunowich.

Det er jo så typisk når man så skal til at teste det så virker det uden at man har foretaget sig noget.

Jeg har opryddet op alligevel for en sikkerheds skyld.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 13:17

Nå men det er altid godt at rydde lidt op Du ved godt at du kan komme op i en flyver i google earth ikke ??

Takker og bukker

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 27-02-08 13:45

Jo Jo. Kan du så fortælle mig om man kan se flyet bagfra? Jeg kan nemlig kun se det indefra cokpittet.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 27-02-08 13:47

Ja lige når man så tror, at det virker, så kommer den igen selvom, der er ryddet op. Behold du bare pointene