/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Give away of.......
Fra : yearhouse
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 26-02-08 16:31

Daws, friske Kandu´er

Jeg er ivrig bruger...(når jeg stener)....af Give away of the day.

Jeg kører med Vista, og har sjældent problemer blot jeg vælger kompatibeltilstand. Men nu kan jeg sq ikke mere. "windows.exe er hold op med at fungere"...står der til sidst.

Jeg vælger ALT mulig andet, kompatibel med... og Kør som Administrator...osv....Men intet hjælper.

Når jeg starter det downloadede, indlæses der lige et eller andet....og så stopper det. Kun et billede vises, og jeg kan hverken bruge mus eller tastatur.

Jeg må ind i joblisten og afslutte processen, som i forvejen skriver "svarer ikke"....

Præcis i dag, tirsdag, er der et Minigolf jeg kunne ha´ hygget mig med...*snøft*

Har nogen det endelige svar på problemet?

Mange hilsner
TOM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-08 16:40

Ja - det må være din netforbindelse der svigter....

Den skal jo være online under installationen.....

Men måske blot overbelastning - prøv igen....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-08 16:42

Iøvrigt et udmærket spil

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-08 16:44

Hovsa - du nævner windows.exe

Skynd dig en tur på spywarefri - den er ikke god.....

http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/windows/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-08 16:49

Når du engang får det til at køre så bemærk lige.....

When this was previously given away some community members received an error message asking for an Indeo codec to be installed. Do not follow the link provided as this just takes you to a commercial site that charges around $15 for the codec. It can be downloaded from the following site for free:

http://www.free-codecs.com/download/Indeo_Codec.htm

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-02-08 18:28

Tusind tak.....Nu har jeg kørt det anbefalede program...(fandt ca. 1700)....og bad den reparere. Jeg har nu genstartet....Slettet den først downloadede, og har nu gen-downloadet.

Virker stadig ikke

Men jeg kom med en forkert oplysning: der står ikke windows.exe der er holdt med at fungere...men SETUP.EXE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-08 18:35

Ja - det gør jo unægtelig en forskel....

Hvis du bruger downloadmanager - så lad være i dette tilfælde....

Evt. også hent den fra "mirrorlinket"......

HVOR går det galt ???

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-02-08 18:46

Jamen jamen......Der kommer automatisk et "downloadingsted"....Jeg gør som jeg plejer: Downloader, udpakker til Skrivebordet. Der kommer så et "nøgle-ikon" hvor jeg vælger "kør som admin."....Alt går strygende, og der kommer et programikon, men samtidig kommer dénne meddelelse "setup.exe er holdt op med at funger"....og 10 sekunder efter vil Windows undersøge om der er løsning på problemet.....Men dér hører legen op

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 26-02-08 18:53

HOVSA....

Det er jo IKKE til Vista....

Du skal køre setup som XP (højreklik - kompatibilitetstilstand)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-08 18:55

Citat
Remember those who have Vista installed, use the compatibility utility which I’ve outlined in my first post (#1) though knowing what Vista is like it still may not work. There are other possible fixes. Try moving the games folder to another place on the hard drive, though remeber to create another short cut as the original wont work. Also try the fix someone mentioned a few days ago regarding DEP. (This is just a suggestion. I’m lucky because the game works flawlessly on the two computers I’ve installed it onto) The following tutorial tells you how to turn DEP of globally, but there is a way to do this just for the specific program. You’ll find details somewhere in the Arcon Toys comments section, but I haven’t the time to look for it.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-08 18:57

Citat
To get this to work in Vista right click on the games icon, scroll down to properties then the compatibility tab. Tick the box to run in compatibility mode and choose XP Service Pack 2

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 26-02-08 19:00

Tak for svaret refi. Jeg HAR prøvet. Det hjælper desværre ikke.

Og sådan har det været med ALT fra dem de sidste 14 dage....Men tak for forsøgene

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-08 19:16

Selv tak - men ærgeligt.....

Inden du bliver skuffet næste gang - så vent med at hente til på denne tid - check kommentarerne - der er som regel altid nævnt de problemer der evt. kan være med Vistabrugere......